kedd, december 02, 2003

Na ma rendesen tele lett a faszom mindennel ...
Kezdve azzal, hogy reggel elindultam, a kocsi nem akart indulni .. megint az akksi szaraxik ... jó, ráraktam a töltőt, de mivel az elektronyosok aszonták, hogy nem feltétlen fontos, nem vettem le az akkusarukat, hanem csak rá, oszt haccójjon ... rábasztam ... úgy néz ki ugrott a fejegységem (nem csinál semmit) meg a riasztóm .. úgyhogy azóta körültekintve zárom az összes ajtót .. 8( .... faszkivan ...
Ráadásul múlthét pénteken kaptam egy szép kőfelverődést, azt legalább ma megcsináltattam ... 6e ... faszom ...
Ha tényleg beszart a riasztó, akkor veszek bele valami immobiliser-es jófejséget ... plusz védelem ...
Meg még a motortartó bakok ... jajjanyám ...
Tényleg ... nemkell valakinek egy már majdnem újszerű állapotban lévő Audi80-as 1.5 milláért? ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése