hétfő, július 07, 2003

Péntek este

Péntek este hazafelé kicsimmel felugrottunk a Donát kápolnához. Ez egy kis építmény ami köré Faterom és a Barosi polgári kör (Naaa .. nem olyan ... na) építtetett mindenféle emlékművet, úgyhogy egy hejde kis park lett ... tényleg kicsi mert kb. 100m2, de hihetetlen szép a kilátás ... Lehet látni Százhalombattát, meg asszem Érd nagy részét.
Úgyhogy arra gondoltam, hogy csinálok ott egy esti panorámát.
Így is lett ... volna, ha már akkor nálam lett volna az állványom ... Kézből kvázi megoldhatatlan ez este ... Na de nem is ez a történet ... Felmegyünk kocsival egy szűk, kavicsos kis úton (max. 30-al, többel fizikailag képtelenség), a végén van egy forduló, ahol épp meg lehet egy kocsival fordulni. Megfordulok, még mutogatok zenéket kedvesemnek, mikor jön egy ürge ... Kinézek a letekert ablakon, mondom "Jóestét." erre az ürge elkezd agresszívan, tegező módban velem "ugatni", hogy "Mi az isten faszáért itt ezerrel, tiszta por minden." ... balablabla, vagy 10 percig folyt belőle a szó. Én közöltem ugyan vele, hogy 1020 km/h a hangsebesség határa (igaz ez hülyeség, mert 330m /s azaz 1080 km/h), és a Wartburg maximálisan 138 km/h-val tud menni, úgyhogy alaptalan a megállapítása. Ráadásul, mikor megkérdeztem (végig higgadtan!) hogy ugyan videó felvétel van-e róla, hogy én 1000-el jövök fel, arra az ürge egy határozott "Lesz! Nyugodj meg hogy lesz!" kijelentéssel űberelt. Ja, gondoltam Dr csöszmögi dömötör vagy hogy hívják otthon fotoshoppal rámontíroz egy wartyogót valami hómvideóra 8) ... aztán mikor kijelentettem, hogy nagyjából az én korosztályomból én vagyok az egyetlen fix ember aki vigyázna a parkra, hisz apám építette, akkor csak visszakérdezett, "Miért, ki az Apád?" mikor megmondtam, kicsit lehiggadt ... Meg milyen rendes vagyok, mert amikor a sötétbe megpróbálta leolvasni a rendszámomat én felkapcsoltam a lámpát, hogy lássa rendesen ... De azt már nem vette jó néven, hogy én odamentem és zseblámpával kezdtem keresni a házszámát. 8) Viszont a kurva anyja (és ezért fogom megbüntetni, de valahogy óvatosan, hogy fatert ezért ne piszkálják) 11-kor felhívta aput ... Ehh .. Mondtam én a csávónak, hogy ha gondolja, akkor én tartok neki egy bemutatót, hogy, hogy jöttem fel és hogy tudok feljönni ... de valahogy nem élt a lehetőséggel ... Ráadásul a rendőrséget is kihívták és állítólag pont akkor érkeztek meg mikor mi elmentünk ... basszameg .. pedig megvártam volna szívesen, aztán kíváncsi lettem volna, hogy küldi el a kurva anyjába a jard az ürgét ...
Krisztim megjegyezte, hogy amikor kiszálltam a kocsiból és tettem az arc felé egy határozottabb lépést, azért meglepődött az ürge ... 8)

Sajnálom azt, hogy faterom iránt érzett tiszteletem miatt nem tudom az egyik alant felsorolt tervet se végrehajtani :
  • Este mondjuk 8-tól 10-ig (ugye akkortól már csendháborítás) csomagtartó felnyit, Zene maxon ...
  • Kopaszra nyírt fejjel, egy baltával a kezembe megkérdezni, hogy nincs-e egy tuskó a kertjükben mert szívesen kivágnám ...
  • Felhívni a figyelmét, hogy így nyáron nagy a szárasság és állítólag ilyenkor minden sokkal könnyebben lángra kap ...
  • Vagy csak egyszerűen, minden higgadtságot félretenni és leüvölteni a fejéről a szőrt ...
  • Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése