péntek, július 18, 2003

Kicsi az internet ...

Tegnap este nem tudtam lejegyezni .. de hihhetetlen 8) ...
Aszóval, ahogy már kiderült, vágynék egy ilyen kis izmi gépre ... de sajna ebből nem lesz semmi ... mindenesetre utánajártam ...
először az opel.lap.hu-n nézegettem körbe, ahol megtaláltam a magyar calibraclub - ot. Jeee, jó gépek, fanatikus tulajok .. ami kell .. szóval nézelődtem amikor ráakadtam a Calibra infó-ra. Na itt minden motorról minden típusról részletes leírás, fogyasztási értékek, etc ...
Mikor már eléggé kicsorgattam a nyálat a számból, és fel voltam spannolva, hogy nekem ilyen autó kell, gondoltam, hogy utánanézek a másik kocsinak, a vectra-nak. meg is találtam a Vectra club - ot, nézegettem a dolgokat, aztán a "talik" oldal alján megláttam az első vectra klub találkozó csoportképét ... és ki mosolyog rám? ... Capslock Holmes személyesen és ex neje .. akit szintén ismerek 8)))))
Úgyhogy respekt a kis netről az egyik kedves olvasómnak 8)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése