csütörtök, július 03, 2003

Négerek isznak? 8)

Négerek mégse ittak, viszont egy jót dumáltak ... Lementünk Négerrel római partra .. na az se volt egyszerű ...
Késve érkeztem, úgyhogy ők már elindultak .. Néger, Négerné, Szergej, Szergejné, Négerné bátyja és az ő kedvese ...
Nevekkel mindig hadilábon állok, úgyhogy sajna mindíg elfelejtem őket ... tehát Néger nejének bátyja jött fel érem, Néger kíséretében a lakótelepre ahol álltam. Namost a kocsi az erősen két személyes volt, tehát richtig hárman ültünk bele. Én néger ölébe, inflagranti .. hát nem volt semmi az a 10 perc míg leértünk 8) ... aztán lent volt egy kis duma, fél 11 körül rájöttem, hogy én akkor nem fogyasztok alkoholt, ha eddig se és akkor kedvesemmel aludhatok ... így is lett, 11-fele elindultunk gyalogosan vissza az addigra már csak háromfősre csökkent csapattal .. Dia azaz négerné, Gabicilin vagyis Néger, meg Én ... Felmentünk, ettünk dumáltunk még egy kicsit ... és megbeszéltük, hogy jövő héten csütörtökön ZöldPardon ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése