kedd, július 01, 2003

Jó (?) reggel

Ehh ... Na ez a mai reggel se az enyém ... A mobilom be volt állítva, hogy 7-kor csörögjön, kedvesemé asszem fél nyolc és nyolckor is csörgött, mindet elnyomtuk, aztán 10:35-kor ijedten riadtam, hisz nekem reggel el kellett volna mennem a belső irodába a számlatömbömért, esetleg egy masszázsra, aztán könyvelőhöz és spurizni ki Budaörsre melózni. fel is hívtam a főnököt, hogy van meló? .. még végig se mondtam már mondta, hogy teperjek ki ezerrel ... jeee ... felhívtam a könyvelőt, aki most meglepő módon megértő volt és nem baszogatott, és annyit mondott, hogy majd hívjam a napokba, ha megyek ... Hm ... ráérzett, de már a vesztében ... Na mindegy ... Szaggatunk ki a kocsival mikor is eszembe jutott, hogy nem hoztam magammal a konditermes cuccot, pedig ma mentünk volna munkatársakkal. Holnap nem lehet gyúrni, mert Négeremmel iszunk kicsit, és a kettő egyszerre nem túl egészséges ... Szóval jól indult ez a nap ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése