péntek, július 04, 2003

Mornin' rush

Este még azon morfondíroztam, hogy ha reggel 8-kor indulunk, akkor hogy fogom barátomtól megkapni a tartozásom ... Mert hogy ő meg kilenckor akart velem találkozni ... Mondom sebaj, max ha neki nem jó előbb akkor majd máskor adja meg ... lényeg, hogy hétkor csörgött az óra, nagynehezen felkeltem, és ugyan azon erővel vissza is feküdtem és kettőt pislantottam, egy 20 perceset meg egy egyórásat ... na akkor már, ha kóvályogva is de felkeltem, hisz menni kell könyvelőhöz ... Kedvesemet is felpiszkáltam. Mondom, ok pro és kontra .. kontra, hogy később megyek, pro hogy elcsípem havert ... Yo készülődés, mindent összeraktam, találkoztam haverral, odaadta zsét, utána téptem tovább a belső irodába ... Tegnap este küldtem kb. 8 sms-t a kollegáknak, hogy "ki lesz benn?" ugyanis most cseréltek zárat, és nekem még nem volt meg az új kulcsom ... Egyik kollega visszajelzett, hogy héttől ott van, úgyhogy minden ok ... bemegyek, felmarkoltam az új kulcsot, nagynehezen meglett a számlatömb is ami egy hónapja ott volt, megyek a kocsi felé amikor észreveszem .. a júniusi számla nincs aláírva a főnök által ... FAKKDETSIT ... jee .. olaszban nyaral ... Na robogok tovább, mit lehet tenni ... Másik főnök Budaörsön, felhívom, mondom a szitut, mondja semmi gond, akkor menjek ki ő aláírja ... ok. Mondom fasza, utána még keresztül a városon az Örs vezér térig. Felhívom a könyvelőt, hogy mi a pálya, ugyanis ki van állítva az átutalás dátuma egy hónappal ezelőttre ... Mondja semmi gond, de várjam meg, hogy a másik főnök visszajöjjön (hétfőn) és utána mennyek ... és kedves volt ... hehe ... sajnálom .. akkorse kellesz többet ... Szóval nem mentem el könyvelőhöz ... a számlatömb megvan, de még hétfőn alá kell íratnom ... Szerintem inkább kedden ... bemegyek maszni, aztán aláíratok egy millert (ugyi a mostani hónapot is rá kell dobni) aztán tovább könyvelőhöz ... dejólesz ... 8)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése