kedd, október 04, 2011

DealExtreme Order Tracker

Eljött az idő, hogy kicsit ismerkedjek az Androidos fejlesztés világával.
Már régebben letöltöttem hozzá a szükséges eszközöket, sőt egy "helló világ" alkalmazást is összehoztam, de "feladat" nélkül itt abba is maradt az érdeklődés. Volt pontosabban egy ötlet, de hirtelen túl sok felé kellett volna nyúlni, túl sok ismeretlen területet kellett volna kutatni így az ellaposodott (de feledésbe nem merült).
Most kitaláltam, hogy mivel a DealExtreme-en szoktam vásárolgatni és bár van online nyomkövetése a rendeléseknek, de az okos telefonon mégsem az igazi, így ezt próbálom megvalósítani (ha jól megy akkor a végén lesz a Marketről letölthető ingyenes és fizetős verzió is).
Első lépésnek megírtam a rendszer alapjait (a megvalósíthatóságát igazolandó) .NET-ben, ahol ez kb nettó egy napnyi munka volt működik is szépen. Itt azért hosszabb időre számítok :)

A rendszer első körben mindenféle csillivilli felület nélkül le fogja kérni az adatokat. Ez úgy néz ki, hogy az ő "order tracking" oldaluk html kódját lekérem, módosítok pár dolgot (mintha a felületen kitölteném a szükséges mezőket) majd visszaküldöm a szerverükre amire megkapom az aktuális állapotokat.
Innen majd még egy pár weboldalt meg fog hívni (az egyiken lekérdezi, hogy van-e valamilyen "tracking number" a megrendeléshez és ha van, akkor a kínai posta oldalán lekérdezem ennek az állapotát, de ezek az első lépés ismételgetése lesz.

Neki is kezdek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése