péntek, június 26, 2009

Ritka pillanatok egyike

Szerencsére eddig nem nagyon kerültem olyan szituációba mint a mostani. Konkrétan a tököm tele van ezzel a kasszás fejlesztéssel. Lehetne ez egy szép program ami bombabiztosan működik de ehelyett birkózás duzzogó fejlesztőkkel akik minden kérdést és kérést támadásnak vesznek és még én érezzem magam szarul, ha valamit nem értek. Nincsenek végiggondolva a folyamatok, csak nagyon távoli elméleti szintről. Lehetséges, hogy én vagyok túl kevés ehez. Simán lehet. De baromira nem tudok úgy fejleszteni, ha nincs előttem egy leírás ami egyértelműen kimondja, hogy mi és hogy működik és főleg MIÉRT. Meg amikor valaki pökhendiségből, meg mert az egyszerűbb odavágni mint esetleg csapatmunkában végiggondolni azt válaszolja egy kérdésre, hogy "mindegyiket" közben a végére kiderül, hogy az 15-ből kettőt jelent ... Minedgy a kérdés, mindegy, hogy mi ez, a lényeg, hogy ilyen elveszettnek még nem éreztem magam egy fejlesztés során sem ... :/ és ez letaglóz.

Ugyanakkor ott van egy másik fejlesztés amiben szintén nem sok örömöm van, de ha már elkezdtem akkor megcsinálom, hiszen igértek érte lóvét. De ez volt az utolsó ilyen, hogy "ha átveszik akkor fizetünk" fejlesztés, főleg, hogy a "fejlesztő csoport" aki a megrendelő és köztem van szarakodik, és persze minden kifogás van. meg persze határidők, meg egy ideges megrendelő akinek egy évnyi ígérgetés után kezdtek el fejlesztőt keresni ... ehh ... aztán csodálkoznak ha az ember megpattan.

De legalább ott van a forradalmi terv ami erőt ad ebben a nehéz időszakban. Bár a kis csapatom akikkel csináljuk épp válságban van és nem tudok ezen segíteni, de nem adom fel ... muszáj, hogy működjön :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése