hétfő, december 03, 2007

To Sue : Beperelni

Nyo. Ezis egyhelyben van mint a samu nadrágja. Pontosabban talán most változik a helyzet.
Történt ugyanis, hogy a "kedves" K. Attila aki annó "megvette" tőlem a kocsit, (pontosabban átvette, aláírtuk a papírokat és írtunk egy készpénzes tartozásról szóló papírt meg kaptam papíron egy másik kocsit fedezetnek amíg nem fizeti ki a tartozását) ismét megfenyegetett.
Általában egész normálisan hárított mindíg, hogy most ezért vagy azért nem tudja megadni a tartozását, én meg rendes ember lévén hagytam, hogy majd megadja. Aztán egyszer (gondolom valamelyik haverja előtt játszotta az agyát) bemondott egy olyat a telefonba, hogy "Ne baszogass, mert te fogsz rosszul járni" mire én kikértem magamnak, hogy hagyjuk ezt az erőfitogtatást, ő megismételte ezt, hogy nem erőfitogtatás, csak én fogok rosszul járni. Ahham. Aztán két nappal később teljesen normális hangnemben hazudozott tovább. Jó. Az utolsó előtti zsenialitása az volt, hogy neki tartozik egy ember és annak az embernek a számát fogja nekem megadni, hogy én hivogassam azt, hogy mikor lesz már meg a zsé ... mondom héhó ... nem más tartozik nekem mint te. nehogymár még másokat is kelljen hivogatnom. Merthát nekem mindíg azt mondja, hogy "Holnap hívlak, addig lebeszélem hogy lesz a pénz" aztán másnap hívhatom én természetesen. Asszem öt olyan alkalom volt amikor ténylegesen fel is hívott ebből kettőnél le is tette egyből a telefont, hogy kvázi felhivassa magát.
Szóval most az volt az ábra, hogy ez az ürge aki tartozik neki, ezzel van valamilyen kocsi biznisze. Valami szartragacsot adnak el itt Budaörsön és abból ki leszek fizetve. Megbeszéltük, hogy szombaton pontban kettőkor hívom. Eljött a szombat, pontban kettőkor hívtam, beleszólok, hogy "Na szeva, miujság". Oké, hívószám kijelzés nélkül, oké nem mutatkoztam be, erre elkezdett buzis hangon beleszólni, hogy "kiaaaaz? kibeszééélott?" mondom, hogy "Viktor vagyok" erre "Milyen hektóóóór?" lebasztam a telefont felhívtam úgy, hogy lássa a számomat. Felveszi, mondom "Na mostmár látod is, hogy én hívlak, mi van a pénzzel?" erre megint "Milyen hektóóóór?" (nemtom, lehet, hogy be volt baszva, vagy ilyesmi, leszarom) erre elkeztem vele emeltebb hangon beszélni, hogy "Ne szórakozz velem, fél éve várom, hogy kifizesd a tartozásod, erről beszélj" erre jött az ősbunkóhoz illő válasz (immáron nem buzis hangon) "Mi a ferde fasz van veled? Hogy jössz ahoz, hogy ilyen hangon beszélj? Odamegyek és meggyalázlak, egy óra és ottvagyunk!" és lebaszta a telefont. Írtam egy sms-t neki, hogy fingja nincs arról, hogy hol vagyok, ha megvan a pénz akkor hívjon, egyébként meg nem vagyok a haverja, hogy baszogasson.
Persze semmi reakció. Én meg most háromkor hívok fel egy ügyvédet, hogy ilyenkor mi a teendő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése