kedd, június 26, 2007

Mivanitt?

Felhívott egy ember (sajna a nevét nem jegyeztem meg, mert annyira meglepődtem), hogy a pcworld-be ír egy cikket a .NET-es portálfejlesztésről, és az egyik ismerőse ajánlott engem. Mondott egy nevet akiről egy srác ugrott be akitől még a netes őskorban "vettem" visszahívós internetet. De vele kb 10 éve nem tartom a kapcsolatot, és akkoris csak éppenhogy. Honnan tudhatja, hogy én mit tudok? ... Mondjuk a .NET-et eltalálta, a portálos téma annyira nem jellemző, de megnézem a cikket, lehet hogy elég leszek énis hozzá.
Aztán beugrott, hogy Benji tegnap mondota ezt a megkeresést, de egyenlőre nem tudta megerősíteni, hogy ez az. :D
Ráadásul a srác rákérdezett, hogy ugye én a cleware-nél dolgozok? Mondom igen, mire mondta, hogy az ottani számokat nem nagyon vesszük fel. (ez nemtom hogyvan, nem nagyon nézem a honlapot). Talán ez lehet a magyarázatra, hogy a keresőszavak között találtam egy "cleware felker" párost :) ... hm ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése