csütörtök, június 21, 2007

Megjött a csüccs

Halleluja! megjött tegnap a sarok stuff. Két agytröszt hozta. Kezdjük azzal, hogy csöngetnek, felveszem, ideges hangon mondja, hogy "meghoztuk a bútort", mondom megyek, és mentem. lemegyek, lebasz(!) hogy legközeleebb vegyem fel a telefont mert majdnem elmentek, és még szerencse, hogy rá van írva a kapucsengő a papírra. jah .. mert hogy még a pizzások is előbb csengetnek, aztán hívnak, ha baj van. namindegy. (egyébként kincsem száma volt megadva, ő meg nem tudta felvenni).
Na és itt jött a szellemi vetélkedő csúcspontja, kinyitja az egyik arc a teherautó oldalát és megszólal: Balosat vagy jobbosat rendeltél, mert nem masszíroznánk fel fölöslegesen a bútort ha esetleg rosszat hoztunk. Értem. Tehát hogy a raktárban már csak ez az egy darab volt (csak egy darab kék színü balos), a típusjeléből kiderül, hogy balos, a nő aki kiállította a számlát ráírta azt, hogy BALOS!, nem elég és még ezekután kérdezik, hogy milyen rendeltem. Jó. Mondom Balosat. Erre jött az atomcsapás: Nade hogy balosat? Juhúúú, megkérdezi, de nem készült a válaszra. Mondom neki, hogy Ha szembe állok a garnitúrával akkor balkéz felé esik a kisebbik része. jön a touche : De melyik fele van a falon? itt kezdtem megilyedni, hogy a válaszom valamilyen téridő kontinuumot fog áttépni, de bátran mondtam : Mindkettő! Láttam az arcán a rémületet, de határozottan kiforgatta a kisebb oldal elemét, én megkérdeztem, hogy melyik részére megy a sarok-elem, megmutatta, mondom neki, hogy Nekem úgy tűnik hogy jó lesz. Erre kicsit aggódó arccal (hogy fel kell masszírozni a 99.9%-ban jó dolgot és lehet hogy mégsejó) nekiindult azzal az egy darabbal.
A liftben ki lehet nyitni egy "bútorszállító" fülkét, ami kb 150%-ra növeli a teret, viszont ha kinyílik az a belső ajtó akkor kívülről nem lehet elhívni a liftet. fasza. felmentünk, és ahogy kivettük az elemet, egy srác az emeletünkról be a liftbe és már ment is le vele. ez nem lett volna probléma, ha valaki lentről nem megy fel valamelyik emeletre.
Szóval bevittük a lakásba az elemet, bepróbáltuk, mondom neki, hogy fasza, hozhatják. Kimentünk a lifthez, az meg ugye sehol. na hát akkor mi lehet. leszólok a gondnoknak (aki lent strázsált a lift mellett), hogy kergesse már a liftet fel, mire ő közli, hogy lent sincs. Dejó .. akkor valaki felment vele. felfelé még két emelet, lefelé meg 8. srác elindul lefelé én fel. fent nincs, úgyhogy vissza a kecóba. eltelik kb 5-7 perc és semmi. nem jön a lift, csak némi dübörgés hallható. jíhá. mondom nehogy elmenjenek a végén, hogy nem tudják hogy melyik emeletre kell felhozni a dolgokat. már majdnem hívtam megint a gondnokot, hogy szóljon nekik mikoris elindult a lift. Halleluja! Amikor felértek akkor láttam hogy kiszálnak mindKETTEN ÉS KISZEDIK A LIFTBŐL A FOTELT, A SAROKELEMET, ÉS A MEGMARADT NAGYOBBIK OLDALELEMET. Hmmm respekt .. ezt sikerült beMASSZÍROZNI ide.
Megkérdezte a másik arc (ő lehetett a szellemi vezető mert annyira nem segített a másiknak, a másik, a segéd aki kérdezte a balosjobbos dolgot) hogy használhatja-e a tolaett? mondom persze. Bemegy, és olyan hangokat hallatott mint aki szét akarja lőni finggal és híg fossal a csóró fajanszkészüléket. Már előre aggódtam, hogy amint kilép máris hömpölyögni fog a sz*rszag. De nem ... kilépett és semmi szagot nem éreztem (még légfrissítővel kendőzöttet senem). Lehet hogy csak a mobiljáról szórakozott, vagy valami, de kegyetlen hangok voltak :D
Naszóval ez volt tegnap a szomszédokban :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése