péntek, november 24, 2006

Húzós szerda ...

Szerda reggel elmentünk ismét spinningelni Danival. Natyon jó volt ... bár msot kicsit szarul állítottam be a bringát valszeg és fájt a térdem ... nembaj, majd legközelebb, aztán haza, aput elvittem az ooriba, aztán haza, aztán el az sztk-ba kiiratni a porcerősítőt aztán haza, aztán kis munka aztán vissza az sztk-ba a gyógytornára (perszehogy délelőtt van az ortopédia ahol a gyógyszert kapom és délután a gyóttóna) aztán haza ... na ekkor volt kb este öt óra ... úgy gondoltam hogy nagyon fáradt vagoyk és lefekszek egy órára ... másfélre ... hétkor elnyomtam az ébresztőt, háromnegyed tízkor hazajött Kriszti, vele kommunikáltam valamit, de már nem emléxem, aztán onnan pereg a film, hogy reggel hétkor csörög a vekker és nehezen, de kelek fel ... :) ... bazz :D ... fáradt-e voltam :D ...
Jameg ... úgy néz ki, hogy eltávozott a testemből 1.5k valami ... több év óta majdnem hajszálpontosan 110 voltam mostmeg ugyanazon a mérlegen 108.5 ... örülök kicsit, de az első 5-7k az könnyen szokott menni ... nekem meg kb 20 a kitűzött cél ... :D
Mondjuk ha a BMIre gyúrnék akkor eléggé vicces súlyt kellene elérnem ... ahhoz hogy a "normál" érték felső határát súroljam pont akkor a 186-os magasságomhoz pont 86 kilósnak kellene lennem ... az alsó határához 64 kilósnak ... én 64 kilósan ... Muhehehaha ... még a kettő közötti félúton lévő 75 kiló is iszonyat kevésnek tűnik ... mindenesetre elindulok lefelé .. legalább az elhízás mezőt hagyjam el rendesen :D .. célom kb 90 kiló ahonnan viszont elkezdenék súlyzózni, hogy kicsit szedjek vissza/fejlesszek izmot ... :D ... szép tervek ... csak most jobban sikerüljön elkapni az ütemet :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése