szerda, november 29, 2006

Audi te drááága

No ... budaörsi szerelő ... elvittem az Audit, megnézte, kétszer lemosattam a motort és most nála van ... hétfőn vittem a kocsit, este kijött a szerelő elém, hogy elvisz a műhelyéig, hogy ne kelljen fuvart szerveznem -plusszpont- és mondta, hogy még nem kell fizetnem (habár az addigi munkák nagy részével megvolt), merthogy még egykét dolog kell a futóműbe, és majd holnap hozzam vissza aztán majd akkor pénzezünk ha megvan ... okés ... tegnap visszavittem és mondtam neki, hogy néze meg a kocsit mert az alapjárat megint elszaródik ... ezt annó Bungi meghekkelte, de úgylátszik az eddig tartott ... úgynézki .. még nemtudom, hogy mi van ... jah, meg kiderült, hogy a kormányrudam (vagymi) elvolt görbülve és azért nem tudta -valszeg- bungi beállítani a futóművet ... jeee ... ez meg mondta, hogy "visszahajlítom neked, és úgy megy majd futómű állításra" -plusszpont- szóval egyenlőre bizakodok, bár még mindíg nem sikerült megjegyeznem a csávó nevét ... :D ... jameg ... multhéten mikor ottvolt a gép alánézésre találkoztam egy régi UNIT-os kollegával :D ... vicces volt, ő most ilyen műhelydolgokkal házal ... asszem ... :D ... a kocsim jobban érdekelt ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése