péntek, október 27, 2006

Jíííhááá

Voltam tegnap Négerrel egy megbeszélésen ... egy titkos projekten dolgozik a lelkem (nemárulomel majdcsakakkor ha be lesz jegyezve) ... pontosabbn ő meg még három srác ... ehhez a szoftverhez kell majd biztonsági rendszerket (tűz/füst jelzők, betörésérzékelők, mozgásjelzők, riasztók, beléptetőrendszerek, automata csgázadagoló rendszer, etc) csatlakoztatni .... és itt lépek én a képbe .. meg lettem kérve, tegnap elmentem a "gyártóhoz" aki készíti a riasztórendszereket, hogy milyen protokollal és hogy dolgozik a "kütyü" .. szépen elmondta, elmagyarázta, és baromira megörültem mivelhogy ez a szivemcsücske ... valami külső kütyü amit rá kell dugni a gépre ésakkor a gép vezérli meg vesz tőle adatokat ... szupppeeerrr ... meg is kaptam egy példagépet amit otthon tudok próbálgatni ... :D ... natyonáááász ... remélem berobban abba a szegmensbe a rendszer ahova a srácok pozicionálják, és akkor nem feltétlen lesz gond a lakásvásárlás :D ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése