péntek, október 27, 2006

Fallen ...

Apu tegnap elesett ... a múlábának a tartópántja kijött a helyéről és leesett a lábáról ... szegénykém meg rosszul használja a mankót és elesett ... anyám hívott a megbeszélés közben, nem tudtam felvenni (szerencsére) aztán mikor elindultam haza akkor beszéltem vele .. mondta, hogy hallott valami elesés hangot meg hogy Magdáék kétségbe voltak esve ... na nem kellett több .. Oorit hívtam, de ott nem tudták fogadni, aztán az ügyeletet felhívtam, a kerületünkben az ügyelet nem lát el nyílt sebet mert belgyógyászok .. jeee .. láttam abu lábát, szépen be olt kötve, bár kicsit átvérzett, láttam és mondta, hgoy nincs komoly baj ... nembaj, kihívtam a mentőket, jánoskórház ... megröngezték megnézték, szerencsére semmi komoly ... még ölteni se kellett a sebet ... lefertőtelnítették, bekötözték ... szegénykém mostanában kapná meg a végleges műlábat, de így az még húzódni fog ... jövőhéten menntünk volna az első próbára ... msot megyünk majd kontrollra és megbeszélésre, hogy mikor menyjünk ismét ... ehh szegénykém ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése