hétfő, július 10, 2006

Pörgés .. szeretem ...

Tegnap picimmel elmentünk bringázni, hogy kicsit kifárasszam a testem, hogy nyugodtabban tudok tán aludni. este még egy valeriánát is ráküldtem a nyugalomra, aztán így sikerült 7:00 helyett 6:15-kor felpattannom ... fasza ... nembaj, soso kialudtam magam .. Nyolcig még sikerült valamennyit aludni. Aztán felkeltettem kicsit. Elindultunk, előszőr elmentünk az önkormányzatra, ahol közölték, hogy nyalsgem, merthogy 13:30-tól vannak nyitva .. óvaze, télleg, fel is írtam, my fault. Aztán közben felhívott apu, hogy más méretű fa kellene mint amit csináltam, de kettétörött. Kérdeztem, hogy meg tudja-e mondani pontosan. Sajnos nem tudta (gondolom nincs bennt sehol egy mérőszallag 8( ) szóval kimentünk apuhoz budakeszire, lemértem a méretet, beszélgettem kicsit a gyógytornásszal, hogy majd miket kellene megvennünk. Aztán elindultunk haza. Kicsim kocsijában szarakodnak az első hangszórók, úgyhogy szarva a tökéletesen pozicionált színpadképre bementünk a madarasteszkóAuchanba, vettünk egy pár SomogyiAudioLine hangszórót amit még ma berakok. Aztán haza. Ettünk, picim elindult az ügyeit intézni. Én is elindultam. Beraktam Sigi régi akksiját, merthogy megyek akkushoz, a bakoshoz fát levágatni meg az önkormányzatra. Mentem, mendegéltem, egyszercsak ottvagyok a bakosnál. Elvoltam a gondolataimban és elfelejtettem, hogy előszőr az akkushoz kéne menni, mondom sebaj, két napig töltőn volt, gondoltam noproblemo. Bementem, megrendeltem a fát, és a kocsi már nem indult. Sájsze. Szerencsére Bakosék dombon vannak, úgyhogy kitoltam a kocsit a dombra, oszt guriból beindítottam. Elmentem az akkushoz, pont be tudtam állni. Megint nemvolt víz az akksiban .. sájsze .. valami nem stimmel. Na mi legyen. Nézegették, az akku nem nagyon szar, dehát tökig le van merűlve. 12500 az új akku. Mondtam nosza, megvettem, kaptam egy jó autovillamosságis ember címét akivel lebeszéltem, hogy holnap reggel (mielőtt megyünk velencére) elviszem hozzá a gépet, ottmarad egész nap, és ha minden jó akkor estére megvan. Megnézettem, Sigi régi akksiját, az tropa. Jóvan, otthagytam aztis az én régimmel egyetemben. Aztán mikor elindúltam jutott eszembe, hogy csak jó lenne a régi akksi tarcsiba, ha nincs gáz állapotban, akár úgyis, hogy hátra beteszem töltve, oszt ha valami miatt gáz van akkor kikapom oszt arról indítózok ... Szóval eszembeötlött ez, gyorsan felhívtam őket, hogy "nono nemszemétaz, hanem léccilécci töltsétek fel, mérjétek ki, etc, etc, mennyire haszos nekem még az az akksi" kértek telszámot és pár nap múlva jelentkeznek. Rendes cég ez. Naszóval tovább az ökormányzatra. Nyitva vannak. Jó. Bementem a szociális osztályra apunak egyszeri segélyt vagy közgyógy támogatást igényelni, de sajnos nem lehet mert "túl nagy a nyugdíja" ... 64500 forint feletti nyugdíjnál már semmijen támogatás nem jár ... ehh .. na aztán át építésügy, bementem a telekügyeshez, aki azt a tervünket, hogy kettébontjuk a telket, és lesz egy "tartalék" amit eladhatunk kettéhúzta, mivelhogy a legkisebb kialakítható telek méret 63nm-er kisebb annál ami most van. tehát nem bontható. Jó. Akkor még ötlet volt, hogy a régi háznak egy részét lebontjuk és a helyére építünk. Okosan rákérdeztem, hogy a mostani telekhatárok szerint ezen a telken amin a háznk van jó nagy %-a (megmonta: 40%-a) be van építve. Elmondta a csóka, hogy a ház maradhat, de ha bontunk és építenénk akkor ismét meg fogják nézni a beépíthetőségi %-ot és akko rnem fogunk rá kapni engedélyt. fasza, kihúzva. Szóval az egyetlen lehetőségünk, hogy a telekre építünk egy szép házat oszt jóccaka. Átmentem az előadóhoz akitől további paramétereket tudtam meg (mennyire kella kreítéstől a házat építeni, mennyinek kell lenni kép épület között, etc). Megkérdeztem, hogy van-e nekik valamilyen "tervezőjük" akiket ajánlani tudnak (a Tóth Pista mondta, hogy ott kell érdeklődni, mert ők ismernek olyat akinek "hamarabb" elfogadják a tervüket) Aztán monta az előadó elvtárs, hogy nem ajánlhatnak ők senkit, de azért felírja a telefonszámomat "hátha" ... (persze kb 10 percre rá kaptam a telefont). Szóval miután ezzel is megvoltam elmentem a közeli gyógyszertárba, hogy megméressem a vércukromat, de mivel nem volt vércukormérés továbbálltam. valszeg venni fogunk mi egyet picimmel. Mindkettőnk családjában vannak csukrosok, úgyhogy figyelnünk kell. Naszóval hazajöttem, még felhítam az építész ürgét aki megkapta a számomat, felvilágosított 1-2 dologról, úgyhogy őtis betettem az esetleges kivitelezők közé ... meglássuk ... Haladnak a dolgok, ilyenkor nincs időm hülyeségeken agyalni ... és ez jó ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése