vasárnap, július 09, 2006

Ehh ...

Voltunk azóta minden nap Apunál ... Gyógyulgat ... Ennek örülök ... Az egyik ápoló mondta, hogy kellene a tolószékbe egy "csonktámasz" vagy minek lehetne nevezni. A lényeg, hogy egy 40x40-es ülőlap-ből jobb oldalt (ahol az amputáció volt) legyen egy 20x20-as "kinyúlás" hogy ne lógassa a lábát, hanem egyenesen tartsa rajta, mert az izmok különben rosszul gyógyulhatnak be. Na, szombaton elmentem az obiba, vettem 60x40-es barkácslapot, Robiúrtól vettem 2cm-es szivacsot, meg anyagot. Megcsináltam a fa lapot, beborítottam szivaccsal, hogy kényelmes legyen, aztán az egészet kék bársonnyal (ezt is robiúrnál volt) beborítottam. Büszke voltam magamra, hogy milyen jót csináltam. Aztán ma reggel bevittük, Apu akkor még nem tudta kipróbálni, hanem csak később amikor már nem voltunk ott. Felhívott ... kettétört a lap 8( ... sajna nem jutott eszembe, hogy ezek a barkács fenyőlapok nem bírnak el ekkora terhelést 8( ... nembaj. Holnap amúgy is szabin vagyok, úgyhogy reggel elmegyek, veszek rétegelt lemezt, aztán azzal megcsinálom. Bár nem tudom, mert az anyagot és a szivacsot ilyen tűzőgéppel rögzítettem fel. Nem tudom, hogy keményebb anyagba, hogy fog az menni ... de ha más nem lesz akkor rámadzagolom ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése