péntek, november 26, 2004

Tegnap ...

Tegnap mindenből kijutott ...
Megyek haza, hogy kicsimtől átvegyem a mosógépszerelőre való várás stafétáját, amikor a budafoki út/etele út sarkán lévő lámpánál álltam a ökvetkezőt láttam: a mindíg ott álló szegény hajléktalan egy "házhozszállítás" feliratú kocsi mögött épp a futártól vesz át egy adag ételt ... Hm ... nem tudtam hova tenni ...

Aztán hazamentem akkor jött a szerelő, ő hozott végre új paneleket ... kettőt is ... ugye senkiben nem merült fel a gondolat, hogy örülünk? ... nem hát .. hiszen mind a kettő szar volt ... faszom ... este meg volt egy kis gond a szerverrel mert a tegnap új helyére beüzemelt kis gép nem akarta a belső háló felé publikálni az internetet ... nehéz kutatás eredménye az lett, hogy rájöttem, az "FTP" fali kábel nem jó arra, hogy rákrimpeljünk rj45-ös csatlakozót mivel hogy abban egy ér fut szálanként, (ellentétven a lengő kábellel) ergó a krimpelendő tüskék nem tudnak rendesen belefúródni a drótba, és így nincs megfelelő kontakt ... nade ezt kb félóra izzadás után derítettem ki, amikor már a kiborulás határán álltam, hogy valahol meg van törve a drót a külső dobozokban ... de remélem hogy nincs és tényleg "csak" ez a baj ...
ja .. meg a szerverre csak felülről rádobtam egy dobozt (a gép talpa a földön van és csak 5 oldalról veszi körbe a doboz), hogy ne fázzon ... a hatás elképesztő ... az eddigi kilenc fokos szerverhőmérséklet megugrott 25 fokra ... úgyhogy mostmár nem fogom félteni, hogy szétfaggya magát ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése