csütörtök, november 18, 2004

Gép a gépben ...

Szóval etgnap este a faszom telelett egy pillanat alatt ... buzizom a szervert, és azt akartam elérni, hogy távolról is el lehessen érni ... na ez mind szép, csak az a gond, hogy ISA szerver alatt mint szerverpublikáció vann venn a RDA oszt ezzel meg az a gond, hogy a victoare.hu dinamikus IP-s, viszont a szerver publikálásnak fix IP kell .. a neten meg egy helyen azt olvastam, hogy "nearly imposible" ... FAKK .. 8(

Bár tegnap este vicces volt ... Mert sikerült már annyira beüzemelnem, hogy a szerverről bejelentkeztem a céges gépre, és onnan néztem a laptopom(!) desktopját 8) ... vicces ... most meg itt ülök a cégben, beléptem a szerverre, onnan meg tovább a laptopra 8) ... azért vicces dolog ez ... jó lenne, ha tényleg meg lehetne ezt csinálni ... meg még kéne egy auto dialer ami meg a szerver bootolásánál beléptetné az ADSL-t ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése