kedd, március 02, 2004

Juteszembe, reggel kicsimet elvittem dolgozni, utána elmentem a Duett kft-be ajtópanelt egyeztetni. Az egész ott kezdett szimpatkussá válni, hogy a szerelő helyiségben egy TOLYOTA RAV4-es állt (ezüst háromajtós új, a rendszámát nem láttam). Ez ugye egy hatalmas pluszpont ... (Bár az AQH udvarában egy gyönyörű kék Subaru Impreza mint demóautó ... de azért a RAV4 még mindíg közelebb van a szívemhez. Naszóval megyek be, mondom a pultos arcnak, hogy valami Miki-t keresek, erre ő ... Miki ... Miki ... ? ... Miki ... Ja Miki ... és rámutat egy tök szimpi arcra ... mondom neki, hogy hoztam az Audit amiről leveleztünk, és nézzemámeg, azmeg beszól egyjómunkásembernek aki szintén szimpatikus volt, kijött, megnézte a kocsit, elmagyarázta, hogy kicsit széles lesz, de ha engem lábban az nem zavar akkor szépen beheggesztik .. reggel viszem, este hozom .. 8) ... majd jövőhét szerdán .. remélem ... és még olcsóbbak is mint az AQH ... úgyhogy asszem ez is útrakerült ... vagy útonvan vagy fasztuggya 8)))) .... Dergezzel is beszéltem, 12e az új szíjtárcsa, leszarom mostmár megveszem, 6-ért heggesztene meg toldozna egyet az esztergályos, úgyhogy inkább az új ... aztán a csomagtér is kap két új teleszkópot ( örülj kincsem 8) ), meg a kötelező olajcsere ... ott is otthagyok bagy 50e-t, de most nemérdekel .. madarat lehetne velem fogatni ... Bár tegnap itt szoptam a melóhelyen hajnali fél egyig .. de még akkoris 8)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése