péntek, március 05, 2004

6 Diplidííí ... na beértem .. hát ez a havazás .. fasza ... 8) ... jó hogy tavaszodik ... 8)
Tegnap este elmentem az autoHifi fórum találkozójára .. aholis tulajdonképp két ember találkozott volna, de a végére lettünk vagy 20an ... De mindenki fázott, nagyjából nem volt semmiféle ismerkedés .. Amtibá, kuff, és egy másik srác kocsiját meghallgattam ... jó volt ... de nem az igazi .. velem volt CanceL kollega is, aztán utánna felszedtük a párjainkat (mármint én meg C) oszt beültünk négyesben a négyévszak étterembe kajolni ... jó volt, aztán meg kitaláltuk, hogy Mozi. 22:00-kor kezdődött a MagyarVándor a Campiban, oszt azt is megnéztük ... Egy viszonlag átlagos napnak indult a tegnap, de marha jó lett ... mondjuk a vége kicsit el lett cseszve ... de sebaj ... leszarom ...
MagyarVándor: Fasza volt, nekem tetszett .. bár a vége felé eléggé ellaposodott, de volt benne 1-2 nagyon értelmes poén ... bejött ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése