hétfő, szeptember 01, 2003

Vasárnap? .. Érdekesen alakult. Reggel kicsim korán elment (reggel .. délután kettőkor elindult, hogy fél négyre kiérjen dolgozni, így busszal, hisz nem vihettem, mert ha leállunk abból nagyobb baj lenne) aztán meg esett az eső .. fasza, kimentem a garázsba, a garázstetőn végig ömlik a víz a frissen mosott verdára, örülök mint picsa, na mindegy, csöpögő vízbe megcsináltam, hogy a mozgásérzékelő faszányosan működjön minden kapura. Aztán visszamentem és elkezdtem kétmarékra unatkozni és szomorkodni, hogy milyen szar a kocsim. Aztán egy isteni szikra (és mivel ismerem magam, hogy ha elkezdem magamat "eltemetni" akkor abból csak baj lesz) révén lementem Tücsökhöz a tékába, hogy visszavigyem a kölcsönfilmet. Levittem, megnéztük a Taxi 3-at, meg dumáltunk, kilenc fele befutott Csabi, vele felmentem, aztán megnéztük a Nemzetbiztonság Bt-t, aztán mentem haza. Kicsim taxival jött, fizeti neki a cég, úgyhogy ezzel se volt baj ... Lefeküdtünk aludtunk. Ma reggel kimentem a szerelőhöz (ne is mondja, hétre volt állítva az ébresztő, ehelyett 11-kor úgy ébredtem, hogy az ébresztés már ki volt kapcsolva) szóval spuri ki, szerelő beállítja azóa rendesen megy ...
Elő lett irányozva egy egynapos otthagyás fúvókatisztításra (kapok kölcsönjárgányt) meg aztán lassan megveszem a téli gumi készletet, hogy ne a téli áremelésben vegyem ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése