hétfő, szeptember 01, 2003

Hétvégén beszoptam ... 8(
Nagyban készültünk kedvesemmel, hogy szombat du. fotózkodok AUDI-val kopaszon keményen, de aztán más lett.
Lemosom a kocsit, csilli-villi. Mondom, menjünk ki a Bau-ba oszt vegyünk ablaktörlőt, legalább az úton megszárad a verda ... Megyünk is .. kocsi nehézkesen megy ... mondom hőőő ... egyszer csak egy kuplungos szabadsvungos kanyarban az alapjáratnál kb. 8000 fordulattal kevesebbre állt be a motor, mindazonáltal lefulladt ... Mondanom se kell, hogy a "gyors" sávban voltam, mindenki 80-90-el ... jó indítóz ... indííítóz ... indíííííítózakurvaanyádindujjábemertszébaszomazarcodat ... Szóval nem akart elindulni. Vészvillogó kinn, persze az okos és kedves emberek segíteni próbáltak, miszerint: "Hülye fasz te is jó helyen tudsz megállni Bazzeg!", vagy csak néztek, szemükben a segítségnyújtás legkisebb szikrája nélkül. Annyira jók az emberek, és annyira örülök, amikor én megállok, hogy segítsek egy faszon, mert látom hogy leállt. Namármost, ezt már párszor elhatároztam, hogy új, és főleg nyugati kocsinak NEM SEGÍTEK TÖBBET. Mert a keleti kocsikban aranyosak az emberek, mert tudják, hogy ők is bármikor segítségre szorulhatnak. Persze úgyis meg fogok állni másoknak, mert kurva rendes ember vagyok. Na mindegy, szóval mivel nem ment a motor ezért a szervo is jól megkeményedett, az autók meg folyamatosan jöttek, aztán egy váratlan pillanatban volt 20mp-nyi szabad "lyuk" ekkor kitoltam a szélére a gépet. Felhívtam Csabám, hogy gyüjjön má ki vontatni, oszt mondta, hogy jönne, de csak kb. egy óra múlva lesz gép. Jeee. Na felhívtam Laci-t aki benn dolgozott Budaörsön, oszt egyből tudott is jönni. Jött, próbálgattuk, nagy nehezen beindult a gép, de gyenge volt. Megkértem Lac-t, hogy kísérjen még haza, hátha behal félúton. Még hazamentünk, aztán letettem a gépet. Írtam a szerelőnek SMS-t mert nem volt bekapcsolva, aztán mikor jelzett a ketyerém, hogy repairer iz onlájn, hívtam, és megbeszéltük, hogy hétfőn nála kezdek ...
Szar nap volt ... 8(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése