péntek, február 28, 2003

Hehe. Érdekes dolog történt velem:
BNet : !!!!! Little Angel küldött nekem egy üzit, miszerint "Kollega :))) Hol vagy, melyik épület? Mit melózol?", mire én ofkoz ártatlansággal: "Én-e? 8) hogyhogy kollega? 8) " ... Kb 2 perc múlva egy e-mailt kaptam egy bennti címröl, ezzel a tartalommal: "hát így :)"
Kiderült a képtáramban látott egy képet és erről tudta, hogy hol melózok, hisz ő is errefele van. Na, mondom, jó. vicces ... megnéztem a képtárát és az egyik szekcióban láttam egy képet ami nagyon ismerős volt. Igazából nem tudtam beazonosítani, aztán két képre rá beugrott ... ő "Mellek" ... Történt tavaj a BuliNet álltal szervezett egyik buliba, a szintén ennél a cégnél dolgozó, szintén bulinetes (habár már exBNet) srác hozta le ezzel a szöveggel: "Vic, hozok melleket", lennt hasonló képpen, lettünk bemutatva, pontosabban Plusz felé bökött ujjával diszkréten, én pedig köszöntem. Volt ott egy "faliújság" mint falra ragasztott papír, amire lehetett írni, és ott is mint mellek szignózott ...
Funky ...
Na ezzel a lendülettel bele is vágok a hétvégébe ... 8)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése