kedd, február 25, 2003

Úgy gondoltam mindenkinek van ...
Hát nekem is lesz 8)

Ezennel üdvözlök mindennkit a Victoare's thoughts vagyis Victoare gondolatai címü blogban ...

Tavaly év végén elhatároztam, hogy idén vezetni fogok ilyen webnaplót, de valahogy mindíg elmaradt a nyitás, de most hogy lekreáltam, belefogok, és megpróbálom napi történéseimet vezetgetni benne.
Mi is a mostani szitu? ...

Jelenleg egy cégnél munkálkodok mint webfejlesztő.
Lehetne kérdés, hogy ha webfejlesztő vagyok akkor miért nincs saját blogom? ...
Nos, a válasz egyszerű: Van. csak tervezőasztalon, és mint ahogy a mondás tartja a suszter bakancsa mindíg lyukas ...
Vagyis ha épp nem munka akkor más, de valahogy soha nem kerül rá sor, hogy fejleszteni tudjam a kicsikémet.

A linkje (bár mint írtam még csak épphogy él) victoare.ini.hu .. ha valakit érdekel.

Van még egy publikus kép-táram ahova szoktam felpakolgatni érdekes dolgokat, ez pedig a kep.tar.hu/victoare , mondjukha ide lesznek képek belinkelve akkor azok valszeg onnan lesznek. 8)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése