kedd, június 17, 2003

Tegnap milyen fasza volt ...
kis együttlét ...

Kicsit előbb végeztem, és elmentem Sigimért a Moszkva térre ... hazafelé mondom neki, nem kéne még hazamenni, alig van 8 óra ... nem is mentünk, hanem bementünk a GoldCrown-ba bowlingozni .. régen akartam már .. tök jól elmarháskodtunk, az eredményekről úriember nem beszél 8)) ... Csak ma érzem, hogy mennyire megmozgatott az a golyószórás ... a fél seggem, az ujjam meg a hátam úúúgy fáj .. 8) ... de sebaj, jó volt ...
Hazafelé még beugrottunk a mellette lévő mekibe, ettünk egy kicsit, majd hazafelé még lementünk a dunapartra .. elszívtunk egy szál cigit és néztük a sötétet és a fények játékát a hullámzó vízen ... jót beszélgettünk ... múltról jelenről jövőről .. tök jó volt ..
Ott is fotózgattam egy két művészibbet .. de könyörgöm .. legyen legalább annyi időm, hogy leszegjem a fényképezőgépről ... 8)
Ja másik .. DMP3 ... mostanában Csabitól megkapom a még ki nem adott fejlesztés alatt álló verziókat is ... hát nem tudom .. 8) .. Most már alig akar menni a kütyü ... még épphogy lejátszik, ÚGYHOGY NAGYON VÁROM MÁR A JAVÍTOTT VERZIÓT ... ÉRTEM? 8)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése