hétfő, június 23, 2003

prológus : Rövidre vágom ezt a postot különben az életben nem megy ki ... 8)

Péntek este
Paffibuli

Melóból nekivágva az útnak, lenéztem a konditerembe, hogy ráköszönjek a vasakra ... szépen kis súlyokkal sokat ... majd szétszakadt a kezem 8) ... be is durrant, ami mondjuk nem volt látványos viszont én annál jobban éreztem magam 8) ... Még mielőtt tovább mentem volna az Egri borozóba ahol 8-körülre ígérték a BNetesek a bulit, hazamentem ... letettem a cuccokat, és csak minimál felszereléssel nekivágtam .. Nyugati, parkolóhely, telefonálgatások, mert gőzöm se volt, hogy hol is van ez a hely ... na megvan, be, le, kis (3*5m-es) zugban már 8 ember zsúfolódott, asztalok kíséretében .. jó kis társaság, megismertem végre azokat az új neveket, találkoztam a régi arcokkal ... netes kis családommal ... már kicsit hiányzott ... Nagyim rendesen befűtött a csávóknak 8) ... Sztori: Nagyi meg valami csóka áll a wc előtt, mire kijön nagyi párja Roli a helyről, nagyi "Szia! Téged ismerlek!" felszólítással lesmárolta Rolit .. aztán Pigi jött ki a női szakaszról, "Szia! Rád vártam!" felszólítással vele is smárolt 8) ... állítólag a csávó nagyon bamba arcot vágott .. de megértem 8)))) Elütöttük jól az időt, kedvesem ide nem tudott jönni, mert éjfélig melózott ... 12 fele elindult a társaság, hogy menjünk át Vernébe .. ugye ... szervezés és visszajelzések hiányában nem is telefonáltam, így nem is tudtam, hogy Verne aznap zárva 8) ... vagy nemtom, hogy csak aznap-e, de mindenesetre zárva ... ok .. menjünk tovább, ZP-be .. átmentünk (ide már jött kicsim), először nagy keveredés, senki nem talál senkit (mert lehetőleg 3 csoportban mentünk) de a végére összetalálkoztunk, tánc, miazmás .. ja és SMS chatelés .. 8) ... falazás ... ehh .. addikt bagázs 8) ... fél három fele kedvesemmel hazahúztunk.

Képforrás : Official gyüjtőhely : Én képeim

Szombat
80-as évek ... best of communism? 8)

Reggel Sigi korán kelt, mert lagziba ment, én kettőig húztam a lóbőrt ... délután mikor újra találkoztunk nálunk átmentem faterhez, richtig volt neki kétcsíkos mackója, a zoknijaim között volt egy BONTATLAN régi Adidas zokni, elő egy fehérorrú régi sportcipőt .. meg fater 80-as évekbeli szemüvegét .. ehh .. istenkirály voltam .. 8) ... Sigim is állatul nézett ki 8) ... tipikus Bringásgatya, bonanzás trikó (1984-es számmal), szintén mackófelső ... 8) ... szóval mentünk a buliba, Wartyogóval .. ami most akár autentikusnak is számíthatott volna 8) .. Találkoztunk ott is egy BNet-essel 8) FourRoses ... 8) ... Aztán bementünk ... mindenki kapott bélásokat, amit el lehetett költeni ... nem a szószerinti eredeti vörösréz kétforintos, de arra nem nagyon hasonlító inkább stilizált papír változat ... Dodgem, Köhinta, Fagyi, kaja, ingyen ... céllövölde bélás alapon, volt még ilyen konzervledobás, meg 21-ezés .. rendesen volt kerthelység, meg mindenféle fankiság ... A képek többet mondanak mindennél ...

Vasárnap
Just another day ...

Reggel végre sokáig aludtunk, aztán kivittem kicsit dolgozni ... kinn kiprószáltam a Moodlogic nevü progit. Érdekes ... Elemzi az MP3-akat megállapítja az ütemét, a hangulatát (agresszív, vidám, szomorú, etc) és kategorizál ezek alapján .. aztán kereshetsz az adatbázisban, ha megtaláltad egyik kedvenc számod amit épp akarsz hallgatni akkor MIX gomb oszt kiválaszt hozzá valókat ... nagyon jó eddig ... de a feketeleves a licensz ... egy évre 10.000 file-ra 40 dollár a licensz ... nekem most kilencezer-iksz MP3-am van, tehát egy konvertálással egyből le is fogyasztanám .. ja és állandóan kommunikál a szerverével, úgyhogy nehéz lesz feltörni .. de szerintem nem lehetetlen, csak egy proxin keresztül kell engedni 8) .... ha nem a szerverről szed adatokat, csak azt ellenőrzi, hogy van-e még jogod mp3-at konvertálni 8))))
Szóval szórakoztam vele egy ideig, aztán hazamentem ... Csabinál megnéztük az AniMatrix nevű DVD-t. jó volt .. 9 epizód, érdekes .. de nem az a gyakran elővevős DVD .. inkább ilyen egyszer megnézős ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése