hétfő, június 16, 2003

Szombaton találkoztam Anitával, eldumálgattunk, hogy kinek hogy alakulnak a dolgai ... csak úgy mellesleg megemlítette, hogy már kifizette az előleget egy 12 millás lakásra 8) ... Szurkolok neki, hogy meglegyen ...
Miután Anitól eljöttem találkoztam nagyival, vele is jól kibeszéltük az élet nagy dolgait .. vele is már régen találkoztam ... jó volt ...
Este otthon punnyadtam, aztán fél 23:30-körül elindultam kicsimért, mert már anyámék feküdtek ... Így volt még legalább fél órám, úgyhogy felmértem a terepet és a környékünkön lévő esti kilátókat fedeztem fel, ahova visszanéztünk Sigivel. Jó volt .. olyan romantikus féle 8)
Hazaérve, még tettünk 1-2 kört .. majd megláttunk egy sünit .. Sigi ki, megfogta .. megsimogatta 8) ... kicsit játszottunk vele, aztán haza ...
Vasárnap kimentünk sportszigetre ... Animal Cannibals, meg Sub Bass Monster koncert volt írva .. rendesen az A.C. végére értünk, egy két számot még hallottunk azok nagyon jók voltak ... aztán Szabi ... a Rátóti rém ... hm ... szóval annyira szart tőle még nem hallottam mint akkor ... én még nem jöttem el koncertjéről, de ezzel a trillárom hangszereléssel amit rendezett, hát valami űberszar volt .. a szövege a régi, de a zene nélkül szar az egész ... erőtlen ... Úgyhogy engem is meglepett, de átmentünk kicsimmel Anyámékhoz .. a másik színpadhoz Ladánybenét hallgatni ...
Vettünk még a koncertek elején ilyen kék villogó baszt ... na azzal is milyen jól elpoénkodtunk a fénnyel, meg a fényképező 15mp-es exponálásával 8) ...
majd ha lesz időm rakok fel képeket ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése