vasárnap, június 01, 2003

Rövid leszek ...
Mondta a kígyó és rácsusszant a vonatsínre

Csütörtökön megvettem a kellékeket a hétvégi szereléshez, aztán péntek este, Sigimmel heverészünk az ágyon, és ránktört, a "Nézzük má' meg, hogy hogy is fog kinézni majd az a neon világítás ... na én pár csavar, neon összerak, kábel rászerel, ideiglenes csatlakozók, etc, rakom fel az új polclapot, minden korrekt, aztán mikor arra még felraktam a neont, akkor a polcrögzítő sin felső csavarja úgy döntött, hogy tipli ide tipli oda, ő bezony elhagyja a már szinte családi fészeknek kialakított lyukat a falban ... Kijött, megindult a polc ... Azért nem szívesen aludtam volna két 2m*25cm-es meg egy 2m*20cm-es falappal a fejem felett (esetleg reggel azt a számban majszolgatva), úgyhogy gyorsan lekotortam a plüsshadtestet meg a polclapokat ...

Szombat
Polc remix

Reggel kivittem kicsimet a csótingra (CS Outing) ... ez tulajdonképp ilyen csoporttársak összejönnek cégpénzibül veszik ki a jussukat, oszt esznekisznakjólérzikmagukat ... De semmi család meg semmi, csak az adott csoport ... Úgyhogy én nem mentem, nem mehettem ... Sajnáltam is, mert marhára bulizhatnékom volt, és pont ilyen sok ember ismeri egymás és együtt jólérzik magukat style ... 8) ... na mindegy, hazamentem, közben lekaptam egy Francia rendszámos RAV4-est ...
Újra teremtettem a polctartó síneket és úgy tűnik, hogy most mégtöbb csavar és mégtöbb tipli beiktatása után, egy ideig tartani fog ... ha nem, akkor bebetonozom ... Szóval megcsináltam a polcot, jött a karnis. A házunkkal semmi gond, csak az, hogy mészkő, kiszáradt mészkő. Ergo: ha az ember óvatlan, akkor a következő történik:
  • becsavar egy csavart tipli nélkül egy szilárdnak tűnő falészbe
  • A: Kiderül, hogy szilárdnak szilárd, de az nem fal, hanem 2cm vastag vakolat, ami mögött ofkoz üreg van, ami beszakad
  • B: Szerencsés esetben tart ... Két napig
  • Mivel a keletkezett lyuk már ott van, mit lehet tenni?
  • Ha akkora a lyuk hogy lehet bele még műanyag tiplit tenni akkor műanyag tipli, persze ezt is el lehet szúrni, ha például nem pont passzos a tipli, és nem megfelelő a duzzadása. Ha az ember elszúrja akkor két hét után kiszakad az egész és lesz egy jóval nagyobb lyuk a helyén.
  • A nagyobb a lyukat el lehet tüntetni, ha az ember egy szépen megdolgozott fa rudat tesz bele és azt begletteli, aztán abba küldi a csavart. Ami persze jó megoldás, de ha megterheljük a belső farúdat, akkor az egy idő után kijjebb csúszik, és bár nem szakad ki, de az ember azt hiszi, hogy a fejére fog szakadni a karnis.
  • Ha megmozgatja az ember ezt a beépítet fatiplit, akkor kiszakad az egész és lesz egy kb 5cm átmérőjű lyuk.
Ofkoz, hogy én karnis ügyileg az utolsó státusznál álltam. Mit lehet tenni? .. hogy szép is legyen, ne legyen nyoma a két bazinagy lyuknak ... takarjuk el ... nem glettelem be, mert nem látom értelmét, majd ha minden kötél szakad ... Lemérem a karnis méretét (a két felfogó csavar között, ráhagyok még 20 centit, és így egy 146cm-es falapot kezdtem vadászni ... a Baumax-ban pont erre a célra vettem egy 2m*20cm-es polclapot, amiből levágtam a megfelelő méretet, kifúrtam a négy sarkát, hogy a felfogató négy csavar immár kellő távolságba legyen a két szégyenlyuktól. Jee, bejelölgetem a tiplik helyét, amik szintén elvileg nagyon terpeszkedős jókora tiplik, úgyhogy valszeg ezek majd elbírják jól ... Megfelelő csavar, megfelelő fúró. Nagyjából jól bejelölgettem, hogy hova kell befúrnom a tipliket, de aztán, mint ahogy Murphy mindig is tudta ... ferde lett ... nembaj ... egy cm lógás .. bár nem nagyon feltűnő, engem zavar ... de mostmár inkább nem mozgatom, mert csak rosszabb lesz ... szóval ráfúrtam a karnist, és most gyönyörű 8)

Megjegyzem, hogy Csabámnak teljesen igaza volt az olcsó fúróval-csavarhúzó készlettel kapcsolatban ... Tudjátok, ez az ezer forintért fúrókészlet, csavarhúzókészlet, meg a hátulján egy valag tipli, kis kofferszerű áttetsző csomagban. Na szóval úgy jártam, hogy a kb. 12 csavar becsavarozása alatt, a rendszer megevett 6db csavarozó fejet 8) ... Egyszerűen eltűntek 8)))) .. A múltkor Csabi jó minőségű Stanley csavarozófejeket hozott. Na azokon még karc se volt 8) ...

Este még beszéltem kicsimmel, aki a telefon túlvégén igencsak a buli hevében volt, kicsit ivott is, úgyhogy feneketlen jókedvvel szelte a bulit ... Én kicsit aggódtam, de teljesen alaptalanul 8) ... Imádlak Kincs!

Vasárnap
Nekidőlnék a vaságynak ...

Reggel ébredek, jót aludtam, bár mostanában nem szeretem ezt egyedül űzni ... Reggel hugival elugrottunk tesco-ba venni tortát meg efféle hülyeségeket. Aztán én el nagyiékért. El hozzánk, kis szülinapozás .. anyu és én voltunk az ünnepeltek. Sok baromkodás és kajálás után feloszlott a brigád, ekkor nekiláttam neont szerelni.
Rájöttem, hogy a neon nem is a polcom legtetején lesz a legjobb, hanem a tv-szekrény háta mögött, de annak a tetején (hogy pont eltűnjön a neon). Meg is szerkesztettem hozzá két kampót, ami a fal és a polc közötti résben tartotta a neoncsövet és az armatúrát, hogy le ne essen. Szerkesztettem ezen kívül egy nagyon klassz fatalpat a felületszerelhető kapcsolóra (mert közbe rájöttem, hogy nem fogom a polcomra rácsavarozni a kapcsolót, hanem egy falapot rakok alá (a karnis szereléskor megmaradt anyagból, ami egyezik a polcommal, tehát passzentos) és úgy nagyon tutterül fog kinézni). Összeraktam az egészet, lehordtam a galériáról a videót meg az erősítőt, - amik már nem voltak használva - és bekötöttem a rendszert ... Valami fantasztikus 8) ... Gyönyörű fényt ad, bár a neon miatt kicsit vibrál, de istenem, ez csak alkalmi megvilágítás .. Szórt fény és nagyon kellemes ... Ügyes voltam .. Megveregettem a vállam. Körbetakarítottam kisszobám, és tovább léptem a munka terén.
Kocsihoz ki, látom fiatal az idő .. Hm ... Mit lehetne tenni. Na akkor beépítjük a már rég megvett autós távirányítót ... Eddig a gépben volt egy általam büntetőmodulnak nevezett találmány amit az egyik ex konditermes ismerős kocsijába láttam. Közönséges iskolacsengő a motortérben ... Így infantilisnek hangzik, de az is ... Meg az emberek is, ahogy néha a meglepettségtől buta arcot vágnak, néha meg röhögésbe törnek ki hangja hallatán 8)
Naszóval ezt kötöttem rá a távirányító egyik gombjára, úgyhogy most kb. 2-300 méterről aktiválható a dolog 8) ... Senki nem ül a kocsiba, de csenget 8) ... Legjobb ... 8)
Ha már az elektronikát buzeráltam, kicsit újradrótoztam a rendszer, mert már nagy volt a káosz ... Elhelyeztem végre illő helyén a büntetőmodul belső aktiváló gombját is .. 8)
Ja és innentől kezdve ez nem holmi müntetőmodul ... nem ... Advanced Punishment Module .. Azaz APM .. 8)
Még amikor a Kocsiba beszereltem, - pontosabban újra beszereltem - a DMP3-at, készítettem egy keretet, ami eltakarja a régi autós magnó helyét, és csak a DMP3 lóg ki belőle . Na ezt most ráraktam ... Ekkor már kb. este 9 volt, úgyhogy elindultam Sigimért a Pannonba. DMP3 berak .. Pontosabban beerőszakol .. Nem indul .. Elő szokott ferdülni, ilyenkor kihúz, berak és megy ... Ahham .. Na az új keret kicsit rosszul volt benne és nem akart az istennek se kijönni, addig-addig erőltettem, míg megrántottam a hüvelykujjam ... Később megigazgattam, és mostmár fitt ...
Szóval megyek ki, zene nuku, Kamaraerdei úton állnak a kurvák, de most mintha nem lenne kuncsaft, és mindenki engem akarna. Elémáll, szopja az ujját, kihívóan viselkedik. Ezek nem így szokták ... Csak ülnek a saját csövesükkel managgelt tüzük mellett és várják, hogy megálljon egy zenész banda, ahol épp szaxofonistát keresnek. Kiérek kicsimhez, dumálunk egy keveset, de mikor mennék be, eszembe jutott, hogy „basszameg, a belépő kártyám otthon maradt” ... Megyek haza, sehol egy kurva, mondom mivan? Gruppen van valahol? ... Egyszerre az összes? ... Aztán a sötétben egy szembejövő autó reflektora és felépítése olyan jellegzetesen Niva-s volt ... Rendőrségi Niva gondolom 8)))) ... az éjszaka pillangói meg huss .. 8))) Lényeg haza, ID felmarkol, vissza ...
Este ismét csak nyugtáztam, hogy bár szeretek egyedül aludni, de párban jobb 8)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése