szombat, június 28, 2003

Kanga szülinap

Tegnap este Kanga szülinapjára mentem ... Egész pontosan a lenéztem a helyes kifejezés, mert nem tudtam végig maradni. Délután 17 fele elmentünk kollegákkal gyúrni, és "lábhát" nap volt ... aminek következményében ma járni nem tudok 8) ... régen gyúrtam meg a lábam .. de bizisten jólesett. Szóval nem volt sok kedvem így lenézni, aztán Mózessel dumálva mégiscsak úgy döntöttem, hogy lemegyek ... Alibi, volt Képi-Blanc .. hát nem tudom ... meleg hely ... szó szerint ... nem is tudom ennek mi az igazi megnevezése. Szóval le, némi jó hangulat, a helynek megfelelő kihívó viselkedés ... Mózes lehozta az új fotóaparátját, ma utána is néztem a DPReview-en ... hát az irigység az nem kifejezés 8) ... gyönyörű gép ... ez mondjuk nem jelenti azt, hogy a gép teljesítménye megfelelne a 2200 eurós árnak ... legalábbis nekem ... jobban megvagyok a kis IXUSommal ami bármikor ott figyelhet a farzsebembe ... bár lassabb is (de hogy mennyire, az néha idegesít...), sokkal kevesebbet tud, de kicsipici 8) ... Mózi egyszer megjegyezte, hogy ezt az egyet azért irigyli a kis gépemtől ... 8) ... Szóval lent baromkodtunk, aztán éjfélkor kezdődött valami műsor ami megosztotta a népet. A fele (többek között én is ) lementünk nézni élőben, a többiek maradtak dumálni és/vagy a zártláncú videóláncon nézni (mert minden teremben volt egy-két-x TV amin ment a műsor). Aztán mivel megkaptam kedvesem SMS-ét, hogy fél egyre odaér az Alibibe visszamentem és elkezdtem köszöngetni, mert úgy gondoltam, hogy 800 huf-ot nem ér meg neki hogy lejöjjön köszönni, mert sokat úgyse tudtunk volna még maradni, hisz ő is és én is jöttünk be ma dolgozni, ráadásul kicsit azzal ébresztették, hogy behívták előbb dolgozni mert baj volt ...
Na mindegy .. szóval összességében tetszett a buli, főleg az eleje, amikor még együtt volt a bagázs ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése