hétfő, május 05, 2003

Vasárnap, Lazítás at last
2003.05.03 10:00 - 2003.05.03 21:00

Reggel tíz, ébredek, kinézek a térre végre nyugi, semmi zaj, madarak csicseregnek, nap süt, mi kell még egy ilyen "átmulatott" hétvége után? ... nagy nehezen lekászálódok ágyam szerető öleléséből, ekkor jött az első gyanús dolog. Anyám itthon van. Na! ... Mondom miaz? Nem pasizik? ... Kimegyek, sürög-forog, 10:30 körül jár az idő, mikor mondja: "Mindjárt itt vannak a nagyiék. 11-re jönnek." Jeeeee mondom, fasza, megint jópofizás ... Mindegy, elkezdem a kávémat készíteni a magam nemrég ébredt éti csiga tempójában, anyám meg fel-le rohangál a hátamon. Húgom is megjelenik a kapuban, jön haza a barátjától, Anyu meg azt hitte, hogy nagyiék, ezért még jobban rákapcsol, mikor kiderül, hogy hugi, kicsit visszakapcsol, mint Schumacher a kanyarban, én kihasználva ezt a lehetőséget és a kávém integrácójának megfelelő pontját, a "Na én bemegyek, mielőtt elgázoltok!" mondattal betéptem a szobába. Csabi felhív, hogy a srác - akinél voltunk miután Krisztit átköltöztettük- problémájára van megoldás, és mennyünk át hozzá. Mondom, ok dél felé ellépnek nagyiék, mehetünk. A dél feléből az lett, hogy negyed egykor elléptek, megkajoltam és fél kettő fele elindultunk Csabival. Leugrottunk a csávóhoz, progi felrak, elindít kliketi-klikk, működik, na akkor zsé, négyezer, amiből Csabi odaadott nekem kettőt ... pedig én csak ott voltam 8) ... Imádom. Elindultunk Tücsök felé aki épp a szoliban dolgozott, hogy vigyünk neki ásványvizet, nadehát ha már bennvoltunk a Kaises-ben, akkor vegyünk már fagyit is. Jó, de melyiket? Addig törpöltünk mígnem egy dupla boci lett a kiválasztott.
Bementünk Tücsihez, dumálgattunk, aztán bepunnyadás volt, elkezdtük Csabival fényképezni először poénból - mivel nem nagyon szereti, ha fotózzák - aztán ez kicsit elvadult és Tücsi besértődött. Még olvasgattam ott egy kicsit, Csabi nyomogatta a 7650-ét, aztán tovaindultunk.
Mondom Csabinak, ne menjünk még haza, mert nincs kedvem punnyadni, aszongya OK, mennyünk gurulni a városba. Mentünk, összeszedtük a DMP3-at, beraktunk némi groovi zenét és lassan végigcsorogtunk a városon. Láttunk egy-két érdekes jelenséget. Többek között Tanuló buszt, (ami azért volt érdekes, mert nem ilyen tanulójárat, hanem ilyen rendes utazási-irodás busz, a seggén egy nagy T betűvel). Aztán készítettem érdekes képeket, amik úgy jöttek létre, hogy vaku nélkül a délutáni fényben kb. fél másodpercig tart nyitva a blende a gépen, és ha a kocsival haladunk mondjuk 50-el akkor ez szép elmosást eredményez, de ha kijelölök egy célpontot, amit követek a fényképezővel, akkor a célpont éles marad, a körülötte lévő világ pedig mozog ...
Érdekes lett ... Láttunk még tipikus ”féllámpás” megoldásban üzemelő rendőrautót, RAV4-eselket és még sok mindent ...
Krisztivel úgy beszéltem meg, hogy estére mindenkit eltűntetek a kecóból, hisz amúgy se szoktak ott aludni, és felvesszük Csabival valahol félúton. Fel is vettük fél kilenckor a Szent Imrén, aztán haza ... "aludni" 8))) ....
Jó nap volt ez is ... Tetszett! 8)

Indulás...

SPIN

Tovább

megj: a képek nem lettek módosítva! Tehát ami itt van az jött le a gépből, ez különösen értendő a Spin-ekre! 8)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése