hétfő, május 26, 2003

Péntek
Meló után ...

Találkoztam Tomival. Rég láttam a fejit, és mivel a kocsiszerelés igencsak körülményes volt, mindig húzódott a találkánk, de most végre összejött ... Meséltünk egymásnak a melóinkról, tervekről, etc, és a végén kaptam meglepit 8)
Mindig is játszottam a gondolattal, hogy nekem is kéne ilyen derékrázós Elvis mert az olyan Funky .. 8))))
Most kaptam tőle egyet a szülinapomra 8)))) egyemmeg 8))))
Kb. egy óra duma után, a mihamarabbi újbóli találkozás reményében elváltunk és hazamentünk. Leadtam a drótot kicsimnek, hogy jöjjön mert miénk jaz iccaka. Jött is ... Átmentem Csabihoz, kedvesemmel náluk találkoztunk, lementünk a Campona-ba, hogy vegyünk jegyet a Matrix 2 -re, kaptunk is még aznap este 22:45-re (ez kb 22:10-kor volt) hátra, középre, ahogy kell. "Van jegy, még nem vették fel" ... így jártak .. Felmarkoltuk a jegyet, elugrottunk húgomért, és lementünk ... Nagyon vártam ezt a filmet ...
Elkezdődött jól ... Trinity hátrál, nekifeszül az ablaknak, kiesik, lő percenként egyett, triplán lassított felvétel, minden golyó körül hullámzás, utána ugrik egy program vagy mi a rák, az is lő, közben zuhannak ... na itt már nagyon untam ezt a jelenetet ... Aztán amikor a kurvasok Smith ügynökkel küzdött ... meg az összes jelenet, a barlangban a nagy Gettóbulák meg fekacsávók kéjtánca a szafriduó jövőbeli adoptációjára ... Hát ha nem úgy kezdődött volna, hogy Matrix 2 akkor biztos nem tudom beazonosítani a filmet ... a végét nem mondom el, mert nincs ... majd fojtatják 6 hónap múlva, de hogy arra jegyet nem veszek az tuti .. Előbb nézem meg DIVx-en ... faszkivan ... komolyan ... a Matrix 1 után az valami hiperszar ... Alulmúlták önmagukat rendesen ... Józsi (Csaba öccse) megjegyezte : "Na bakker, nekem is ez a véleményem, de mostmár legalább tudom, miért titkolták ennyire" ... szóval gáz ... Nagy csalódva hazamentünk (mondjuk csak nekem nem tetszett, Hugi és Sigi meg voltak elégedve vele, bár ők is találtak benne hibát) és kedvesemmel gyönyörűvé tettük az esténk hátralévő óráit 8)

Szombat
Ez efféle kertiparti

Szombat Du. 3-ra meg voltunk invitálva céges családi összeröffenésre jól .. Elmentünk, volt ott minden, hússütés, zabálás, dumálás, fűben fetrengés, egymás digitális fényképezőgépeinek magasztalása, etc ... Nagyon jó volt, este 10 fele elindultunk haza ... Otthon viszont egy pár igen művészire sikerült képet sikerült készítenem ...
A képtár úgy tűnik Május 30-ig nem fog menni, úgyhogy, majd ha megy, akkor kifejtem ezeket a képeket 8) addig homály ... 8)

Vasárnap
Csip-csirip

Reggeli lustálkodás, ébredés és kedvesem kivitele a pagonyba után visszamentem Csabámhoz, hogy valamit mahináljunk ... Mikor odamantem, Csa egy egyszerű „Gyere, megmutatom a csirkéimet” kijelentéssel egy tujához vezetett .. 3db fióka ... Szegénykéim leestek egy fáról fészkestül. Csabám megpróbálta kinn hagyni őket, felrakta fára, tujára, mindenhova, hátha az anyjuk megtalálja őket, de nem így lett, így hát elkezdte kukaccal etetni őket 8) ... Édesek .. Sajna az egyik meghalt. Ő volt az, aki a legnagyobba eshetett .. mondta Cs ... reméljük a másik kettő megmarad 8)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése