péntek, május 09, 2003

Tegnap este
Szerelem, szerelem, a wartyogóm szerelem

Tegnap este hazamentem ( igaz már későn, este 7 fele ) hogy szerelem a gépet, mert az ablak szaraxik, a hátsó zárat ugye alig lehet bezárni, melegbe nem indul, szóval hekkelgetés ... Szépen átöltözök "melósba", megyek ki, rutinosan megyek át Faterhoz a steklámpáért, megyek ki, beüzemeltem a lámpit, felnyit csomagtér, levesz hátlap (hogy hozzáférjek a zárhoz) erre steklámpa legurul és mintegy fél méterről a puha fűbe érkezve, felmondta a szolgálatot ... jeee .. Nem láttam semmit, megyek be Apuhoz, kéne csereizzó, jó, átmegyünk Magdinénihez, ő ad ... megyek hátra, kicserélem, semmi. Megrázom a körtét, kicsit zörög, de a szál jónak tűnik. Hmmm ... leszarom, megyek gyorsan egy másikért, mert sok melóm van. Bemegyek, húgom épp öltözik, kérdem lámpák? Azt mondja, nincsenek ... fakk .. Kutatok, és a hűtő tetején találok egyet, kirongyolok, becsavarom, nemmegy ... FÁÁÁÁK .. steki kihúz, bemegy, mondom biztos régi a kábel, oszt megtört, kilámpázom ... beviszem, szétszedem, lemérem, tökéletes .. akkor mi a fasz baj van? ... mondom akkor biztos amit én vittem az is szar volt. Kicsavarom a rég nem használt asztali lámpámból a körtét, becsavarom a darabokra szedett stekibe, ég ... jeee, kicsavar, összeszerel, becsavar, nemég ... ÁNYÁÁÁD ... Visszacsavarom az asztali lámpába ( így utólag : valszeg már ki volt húzva vagy a foglalat nem volt jó ), nem ég ... megmérem, ( így utólag : sejtem, valszeg rosszul ) szakadás .. kiégett ez is? .. rossz ómen? ... na itt már azért kezdett kicsit összetörni bennem az elképzelés, hogy én márpedig szerelek, de nem adtam fel. Idegesen, de folyattam a SRP-t vagyis a Steklámpa Research Project-et. Át faterhoz, kicsavarom az ő lámpájából a körtét, belerakom stekibe, ég ... kihúz, bedug, ég ... hmm .. mondom nyemkóser, elkezdem fater asztali lámpájába betekerni a körtéket, kiderült mind jó ... akkor meg mi az isten nyavala volt? ... nemértettem ...
Mint égő fáklyával (Ejtsd: FuckYaa) mentem hátra, de a java csak akkor jött ...

Mivel kezdjem este 9-kor setétben a dolgokat? ... Hm ... ha már nekikezdtem a hátsó zárnak, akkor azzal folytatom. Pontosabban folytatnám, de az a 3mm magas és kb. 5cm széles anya, ami persze szépen gömbölyített, az istennek se akarta szeretni a fogót, szenvedtem egy ideig, de meg se moccant ... jeee ... na akkor ajtó ... ajtópanel le ( mondtam már, hogy leesett az üveg hazafelé? Be az ajtóba? 8) ), látom ám, hogy mi a gond. Nem az hogy a buzi szerelő nem ragasztotta rá az ablakemelő sínt, hanem hogy a buzi szerelő két centivel arrébb ragasztotta a kurva sínt, úgyhogy ha teljesen letekerem az ablakot akkor abból kiugrik az emelő szerkezet és baszhatom .. De mekkora egy bőr van a csávó fejin .. aszonta faternak, hogy ne tekerjük le teljesen az ablakot mert rossz ... nem lehet megcsinálni ÁNYÁÁÁD az aki téged borjadzott ... na mindegy ... megcsináltam, helyreraktam az emelőszerkezetet, az ablakot feltekertem. Csuklóig állva a szép sötét gépzsírban mit is lehetne csinálni mint motort szerelni .. Motorháztető felnyit, karburátor torokzajcsillapító dob vagy hogyhívják levesz .. na .. itt már gyanús volt, hogy mások a csavarok rajta .. leveszem, és olyan furcsa az egész, ha meghúzom a gázkart, spriccel, pedig eddig nem csinálta ... hmm .. érdekes ... na a másik, amitől leszakadt a pofám .. a benzin cső bilincse NEM VOLT RAJTA .. de nem el volt hagyva vagy nem kapott a méretben, neeem .. Egyszerűen lusta volt meghúzni - gondolom - és otthagyta a cső túlvégén .. Szóval ott is szívhatott esetleg farsot a karbi. visszaraktam rá a bilincset, meghúztam ... Nem akartam szétszedni, mert már nagyon késő volt .. Gondoltam majd jövő héten átmegyek TWK004 kollegához, oszt jól beállíttatom vele 8)))
Mint aki jól végezte dolgát, ülök a csomagtartóban, gondolkodva, hogy hogy lehetne kiszedni a zárat, mikor is jött fater.
Mondom neki mi a gáz, azt mondja, na erre van a franciakulcs. aztán kiderült, hogy az nem is az, mindenesetre lementem a pinyóba keresni. Félelem és reszketés ... ugyanis a pinyó bevezető szakaszán nem égett a villany és 0 fény volt ... jeee ... én aki úúútálom a sötétet .. na mindegy .. Lementem, felhoztam kulcs, nagynehezen kioperáltam a zárat ... aztán bevittem a konyhába, darabokra szedtem, kimostam, és műszerolajba pácolva összeraktam .. Mint a kés a forró vajban .. úgy megy most 8) ...
Összeszereltem a hátsó zárat, az ajtópanelt visszaraktam, és elindultam befelé ... Mindenki máshol aludt, csak én aludtam otthon 8) ... kis magány, pihenés .. 8) ... ja meg egy kicsit az idegességtől meg fáradtságtól meg mittomén mitől begyulladt a szemem ... ígyhát készítettem 1-2 durvább képet 8))) ... csak az nézze, aki bírja! 8))))) ITT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése