csütörtök, május 29, 2003

Tegnap este ...
Villámlátogatás

Tegnap este mikor a Pannonból hazaindultam, tök fotós idő volt, langyos levegő, kis szél, sötét és villámok!
Na mondom ez remek alkalom, hogy villámot fotózzak, a gépben még van 20 kocka, annyi elég lesz, majd válogatok, gondoltam kimegyek a Donát kápolnához, - ami tőlünk nem messze található - kocsival, és lövök párat. Felmentem, sajnos a hely erősen körül van nőve fákkal, de egy elég nagy résen keresztül "ki lehetett lőni" ... Na mondom, beállítom a gépet, 15mp-s felvételek, oszt majd a végén a jobbnál jobbakból válogatok ... ahham ... hja ... ahogy én azt elképzeltem ... A villám, mint olyan elektromos jelenség, két potenciálkülönbség között alakul ki, ilyenkor az ég és a föld (esetleg két felhő) úgy működik, mint egy kurva nagy kondenzátor ... Eccer kisül, utána töltődik ... Bazi nagy villámlás ... 5-6mp szünet, még egy nagy ... jeee mondom, odaállok kocsival, jól becélzom hagy zenéljen. *Csip* mondta a masinéria és a hátán megnyugtatóan kezdett villogni a felvételt jelző kis led. 5mp ... semmi 10mp .. semmi ... 15mp ... *klikk* .. felvétel vége, kb. 5-10mp míg a képet kiértékeli és file-ba menti ... BÁDÁMMM egy nagy villám pont ott ahova nézett a gép ... anyád ... na vissza, ugyanez, 15mp semmi .. aztán itt a szünetben se semmi, aztán megint 15mp, .... na kb 20 lképet csináltam semmiről láttam, hogy az akku már jelez, na mondom fasza, akkor megvárom míg kimerül addig rendíthetetlenül nyomkodom gépet, hátha ... 36 képből (mert közben már letöltött videókat töröltem) 10 lett olyan hogy azt mondom használható ... abból összesen 2 amiknek valamelyest közük van a villámokhoz ... a többi ilyen elég jól sikeredett éjszakai kép ...

A villámok:

Night shotz:


Ma Konditerem
Vasgyúrock
Kaja után elmentem könyvelőhöz, és visszafelé útba ejtettem a konditermet, mert hát így csütörtökön ez így dukál ... Lementem az edző még sehol (fél négy volt, ő meg négyre jön). Na mindegy, nekikezdtem hasazni aztán hátazni ... közben egy-két nemaszolitólbarna csávó is megérkezett .. Pár mondaton azért fetrengtem magamban, gondoltam megosztom ezeket 8)
" - Natúrosan nyomod?
- Ja, mér te tolsz valamit?
- Á nem, énis csak tisztán, Béres cseppel .. azt mondták az a tuti.
- Ne hidd, én proteint iszok actival-lal ...
"
Ettől készlettem, elképzeltem 1-2 ilyen tagbaszakadt gyereket amint csepegtetik a Béres cseppet ... 8)
Na a másik:
" - Gyúrjá lábra tesó mert hülyén nézel ki!
- Mé?
- Vastagabb a karod, mint a vádlid. Az tök cink.
- Mér lenne az? .
"
Na mindegy, így leírva nem annyira, de a csávónak volt kb 40-es karja (nem az a szálkás), meg hozzá egy 20-as vádli .. 8) namindegy.

Edzés után visszamentem a Pannonba, hogy szöttyögjek még a gépen, de előbb beugrottam a baumakkszba, gondoltam körülnézek, erre elvertem 10e-t 8) De legalább lesz gyönyörű szórtfényű világításom 8) ... majd hétvégén megcsinálom oszt rakok fel képeket jól 8)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése