szombat, július 30, 2011

Hopefish plus last

Történt, hogy betojt az itthoni szerver gép (úgy néz ki megsült a proci, de ez még nincs bizonyítva). Másnap kaptam egy fülest egy szemtelenül olcsó szerverről (HP N36L MicroServer). A HP-vel hadilábon állok mert a jelenlegi Noti amin dolgozok is HP és az kegyetlen jó (bár nem a legolcsóbb darab), viszont volt az ominózus hajtépésem az ML150 G2-vel. Nos, most mégis belevágtam (A remény (és a sóherség) győzelme a tapasztalat felett) mert 32e forintért ház+proci+alaplap+táp 1G memóval olcsó. Azért, hogy ne legyen olyan túl olcsó, kapott még egy jobb videokártyát meg még 4gb memót, hogy kicsit kezesebben üzemeljen mint asztali gép. Kérdés, hogy hosszútávon beválik-e.
Egyik perverzióm, hogy a gépeimet szeretem elnevezni. Az épp szívtranszplantációra váró gép MIKROBI volt.  Sigi segítségét kértem, hogy most közösen találjunk ki valamit. Most nem akartam semmiféle magasztos nevet, de valahogy legyen benne a gyártó, legyen benne, hogy egy kicsi fekete doboz ami kiszolgál ... ígyhát DOBBY lett. Több síkon is passzol: Kicsi, házi manó és remélhetőleg megbünteti önmagát ha valami sz*rságot csinál :) meghát nem utolsó sorban.... HP-ből van :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése