szombat, december 26, 2009

Karácsony

Tegnap előtt este ki lettem küldve a konyhába, hogy csináljak császármorzsát, addig Sigi csomagolja az ajcsimat. Szabadkozott a kincs, hogy nem valami sok minden, meg csak apróságok. Elég sokáig csomagolta és mikor bejött a konyhába én viccesen felvetettem, hogy csak nem egy pozitív terhes tesztet csomagolt ilyen alapossággal? Mondta, hogy nem. És tényleg nem az volt. Kibontottuk az ajcsikat, énis átadtam neki a meglepiket.
Tegnap voltunk Sigi keresztanyjánál nagy családi összejövetel-kajáláson, degeszre ettük magunkat. Az árnyékot az egészre csak az vetette, hogy reggel becsípődött a derekam és nagyon nehezen tudtam csak mozogni plusz sokszor a földön feküdtem, hogy megpihenjen a hátam. Este a földön aludtam a masszőr Anditól kapott polifómon. Elég nehézkes volt az éjszaka, főleg, hogy a bal vállam is fáj már pár napja úgyhogy ha oldalra feküdtem az is fájt, háton meg nem írtam sokáig (oldalt fekvős vagyok egyébként).
Viszont a legnagyobb meglepetés ma reggel fogadott. Kicsim előbb felkelt mint én és mellettem az ágyon tévézett. Aztán mikor ébredeztem ránéztem és ő csak annyit mondott: "Lehet, hogy apuka vagy" :) Kétpillanatalatt felébredtem :D Reggel csinált egy tesztet és megjelent a két csík. Teljesen tisztában vagyunk vele, hogy lehet, hogy a teszt téved, vagy hogy bármi lehet amiért mégsem jön össze a baba, de akkoris. Már eddig eljutottunk :) Ma nem lehet "friss" terhességi tesztet szerezni, de holnap veszünk egyet. Ha az is kétcsíkos lesz akkor hétfőn elmegyünk a nőgyogyihoz, hogy esetleg erősítse meg a hírt.
Várható volt egyébként, hiszen nemrég volt átjárhatósági vizsgálat ahol kiderült, hogy a kettőből csak egy petevezeték átjárható és azis csak akkor nyílt meg amikor a kontrasztanyagot pumpálták bele. Madarat lehetne velem fogatni és legszívesebben már most nyilvánossá tenném ezt a bejegyzést, de nem szabad! még nem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése