szerda, március 04, 2009

Dolgos szabi

Mára szabit vettem ki, mert elvileg "csak" a hagyatéki eljárás lett volna ma.
Vasárnap óta fáj az oldalam és mivel nem javult, ezért kedden elmentem a dokihoz. Megnyomogatta, azt mondta semmi kórosat nem érez, irány a hasi ultrahang, és a vérvétel. pro-tip-ként elmondta, hogy ha a vahot utcai rendelőbe megyek (nyitás előtt 2(!) órával akkor lesz esélyem bejutni, máshol viszont előjegyzés van, hónapos várólistával.
Filóztam, hogy hogyan fog sikerülni, hogy hétre a vahot utcai rendelőbe menjek sorszámért, aztán a XXII. kerületi sztk-ba vérvételre úgy, hogy kilencre visszaérjek az ultrahangra, de gondoltam majdcsak lesz valahogy. Reggel a kisdolog után jöttem rá, hogy a pipettába nem hagytam. jeah. na, milegyen. lehet-e vizet inni éhgyomros vérvétel előtt? Kerestem a neten, de megnyugtató választ nem találtam. (utólag kiderült, CSAPvizet nyugodtan lehet inni előtte), szóval betoltam három korty vizet, lesszamilesz alapon (hogy legyen mit pipilni), majd maximum aztmondják, hogy holnap jöjjek inkább ...
Berongyolok a rendelőbe, téblábolok, hogy mivan, erre kijön egy kedves nő, hogy mit szeretnék? mondom sorszámot az ultrahangra meg még rohannék vérvételre is. Várjak fél órát addig takarítanak. Leülök, nyomogatom a pda-t (tegnap direkte teleraktam játékkal, hogy ne akasszam fel magamat várakozás közben), erre éppcsakhogy nekikezdtem már jön is a hölgy, félrehív (mert még ketten ültek az elő-váróban) és odaad nekem egy kettes sorszámot azzal, hogy siessek vérvételre, és ez azért kettes, hogy ha épp kilencre nem érnék vissza akkor ne akadjon meg a sor. Tök meglepődtem milyen kedves volt.
Rohantam vérvételre, beálltam a sorba, hozzávetőlegesen 56 fejet számoltam meg, ennek egy része a gyerekét kísérő anyuka volt, szóval kb 40-45-en álltak előttem, fejemben a filó, hogy kivárjam-e így hogy ittam, meg nincs pisi, milegyen, és csak addig morpolódtam, hogy eltellt 20 perc és én jöttem. Odaálltam a betegfelvételhez, egy laza támaszkodással ráoltottam a lámpát a négy vérvevő hölgyre (elnézést a négy átszúrt könyökcsontért) majd elmagyaráztam a bánatom a hölgynek, de szerencsére zökkenőmentesen ment minden, tudtam egy keveset adni a "sárga fiolába" is, és a vér is csak úgy spriccelt belőlem. Az előző vérvételhez képest ez maga volt a menyország vérvétel ügyileg, tényleg csak egy szunycsípés, az meg ilyen kicsit vénatépő érzés volt.
Visszarohantam a vahot-ba, szerencsére még negyed 8-sem volt úgyhogy kicsit vártam a kocsiba, majd bementem, nemsokára hívtak is és "higgadt profizmussal" végignézték a belem, semmit nem találtak ami gyanus lenne.
Hazajöttem, hogy akkor most pihi lesz 1300 óráig amikoris indulok Magdinéniért, hogy menyjünk a hagyatékira. A gép előtt ülve azonban érzékelem, hogy a székem előrefelé dől, és kiesek belőle. Mint kiderült eltörött az ülésvasa. felhívtam az RS-t (ahol vettük), hogy van-e nekik ilyen "talp" mert látom, hogy csak négy csavar, és nem szeretnék egy teljesen jó széket kidobni emiatt. Ők sajna nem árulnak alkatrészeket. Fasza. Megnéztem, az új szék kb 30e lenne. Beírtam az internetbe (a barátom, Google fülébe súgtam), hogy szék meg javítás, és első helyen kidobott egy szponzorált linket Székszerviz.hu. volt egy kutyám, úgy hívták, hogy BINGO! Körülnéztem, és rájöttem, hogy ami kell nekem az nem más mint a "Normál hintafunkció fotelhez" - ülésvas négyezer froncsi. egybél jobb mint a 30. Megnéztem, kecskeméti a cég. Bassza. Kis kutatással kiderül, hogy "előzetes eygeztetés szerinti nyitvatartással" budapesten is van egy mintabolt. Felhívtam a számot, kiderült, hogy ma van fennt a srácc. Dejóóó, kocsiba be (ez volt kb 11-kor, mert végre megettem a reggelimet), kis pánikkal, hogy nem érek oda Magdinénihez. Hoffherr Albert utca a végcél. Menet közben kapom a telefont, hogy a féltestvérem rosszul van így nem fog tudni jönni. Na akkor telefonálgatás, hogy mi legyen, végülis "egyedül elég leszek" lett a konzekvencia. Megvettem a vasat, majd zúztam az Anna utcába az eljárásra. kicsit nehezen, de megatláltam a helyet. Lezajlott a megbeszélés azzal, hogy majd jön egy értékbecslő, meg majd lesz közjegyző.
Már egy hete megigértem a néger Tominak, hogy visszadom a longoos-os telefont, mert én nem használom ők meg használnák :) Úgyhogy felhívtam most, hogy nálam van átugornék. Így is lett (Haller utca), kicsit dumáltunk, aztán léptem tovább a savoya-obiba francia kulcsért, mivel az kell majd a szék szereléshez. Onnan libbentem vissza az sztk-ba, mert öt után átvehettem a reggeli vér-eredményt. kb negyed hatra odaértem, átvettem (a trigliceridek kicsit magas és a hdl koleszterin meg kicsit alacsony, jelentsen ez bármitis), aztán jöttem haza és megszereltem a széket, és megtanultam : a franciakulcsot pont fordítva kell használni, mint az először logikus (nekem) ... szóval inkább húzni mint tolni. :)
Jók kis pihis szabadságolós "csak egy helyre menős" nap volt :D, ~80 km ... de legalább mindent flottul elintéztem.


Feltűnt, hogy a duna nem folyik a csepel-sziget keleti oldalán? :D

3 megjegyzés:

  1. " "higgadt profizmussal" végignézték a belem"
    Na itt felvisítottam :D Jó kis bejegyzés :) Örülök hogy voltak jó tapasztalataid az egészségügyben. Legközelebb vérvétel ügyben kérdezz engem :)

    VálaszTörlés
  2. Halli,

    Először is gratula az esküvőtökhöz. :)
    Amúgy meg "ismerősként", ha ilyen dolgokban elakadsz, vagy elakadtok a feleségeddel, nyugodtan hívjatok.
    Üdv: Manó :)

    VálaszTörlés