csütörtök, szeptember 18, 2008

Bizalom

Nyo. Volt egy kis probléma a kocsival vasárnap (nem akarta felhúzni a bal hátsó ablakot). Délután rögtön elvittem Árpihoz, hogy hátha én tudok rá hatni. Elkezdtük leszedni az ajtópanelt, de egy ponton elakadtunk, miszerint a belső "kapaszkodó" mögött valami még fogja a panelt. A kapaszkodón belül van egy betét amit érezhetően ki kellett szerelni. Mivel műanyag elemek, ezért nagyon óvatosan műanyag lapok segítségével vettem ki ezt a betétet, de az alatta lévő csavarok kifogtak rajtunk (nem volt olyan dugós kulcsom ami jó lett volna).
Úgyhogy visszacsavaroztam körbe és hétfőn elvittem ide a közelben frissen nyílt Ford Petrányi Márkaszerviz-be. Mondták, hogy átnézik, délután szolnak. Délután felhívtak, hogy ha kérem akkor kb 60 ezer forint a javítás meg a munkadíj. Őőőőő megkértem nekik, hogy fixen rögzítsék az ablakot és szereljék vissza, mert most sajnos nem tudom ezt vállalni. Oké, átveszem a kocsit, kifizetem a 7500 forint rezsimunkadíjat (hozzáteszem, hogy ez max 15-20 perces munka lehetett) és mentem vissza dolgozni. Esett, persze nem néztem én semmit. Este azért ránéztem, hogy vajon ők is figyeltek-e a kapaszkodóra. És mit látok, a jobb felső sarkánál csúnya sorják, mintha 5-6szor nekiestek volna fém csavarhúzóval. Elkap az ideg, fotózok, másnap levél, máig semmi reakció. ma felhívtam őket, hgoy akkor most mi van? Azt a választ kaptam (visszahívott a műhelyfőnök), hogy ez ilyen volt. De kedvesen mondták és hogy "nem lehet, hogy csak nem vettem észre és az előző tulaj és blablabla). Namost itt van az a pont ahol nem tudok 100%-ig igazságot tenni. :(
Ugye vasárnap belenyúltam és én is okozhattam, és lehet, hogy csak a "munka hevében" nem vettem észre, de kicsi erre az esély (és fotózhattam volna, de nem tettem mert a fényképezőm is beszart). Ők azt állítják, hogy a szerelő, mielőtt nekikezdett volna a munkának megmutatta a műhelyvezetőnek (akivel beszéltem) és nyúzott volt. Elvittem hozzá, hogy személyesen is nézze meg a műhelyvezető, hogy igen, ő ilyen állapotban látta és ezt mondja a szemembe. Megis történt. és alátámasztotta, hogy igen, ez ilyen volt, de megnézhetjük a biztonsági kamerák képeit is, hogy mit csinált a szerelő meg ilyenek. Na itt már nem kukacoskodtam, mert tényleg segítőkészek voltak, és azt mondták, hogy ha megyek és a szerkezetet majd úgyis náluk csináltatom (napersze) akkor majd találunk erre is megoldást, hogy én se érezzem azt, hogy ők voltak a hibásak, és ők se csináljanak olyan javítást amit nem ők okoztak.
Több okból is nem akadékoskodtam:
- Nem tudom 100%-ig biztosan, hogy nem én tettem (de amilyen az az állapot, az feltűnt volna, és nem volt ilyen)
- Nagyon kedvesek és segítőkészek voltak meg minden.
- És a harmadik ami a leginkább para nálam (igen, mert magyar vagyok és a bosszú nagy úr) fosok attól, hogy ha erőszakoskodok akkor olyan kár is lehet a kocsiban amit mondjuk nem veszek észre, csak később derül ki és sokkal többe kerül annál, mintha most hagyom ezt az egészet a francba. Ez lehet paranoia is, de akkoris ez nyomaszt leginkább.
Telefonban felvetettem a műhelyvezetőnek, de sajna élőben nem ugrott be, pedig mondhattam volna ottis, hogy máskor, ha ilyen van akkor készítsenek egy fotót mielőtt elkezdi a szerelő buherálni, és mutassák meg ha panaszt teszek és akkor egyértelműen bocsánatot kérek, hogy tényleg úgy volt, és én vagyok a tuskó, de így most senki nem tudja egyértelműen alátámasztani az igazát.
Sajnálom, hogy rögtön így kezdődött ez a kapcsolat, hiszen ha bevált volna akkor biztos, hogy amíg nálam van a kocsi akkor ide vittem volna, hiszen gyalogosan is elérhető számomra, de így inkább maradok a Csepeli Ford AutoNett-nél ahol eddig mindennel meg voltam elégedve, és az áraik is mérsékeltebbek ezeknél, csak baromira kiesik ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése