szerda, október 10, 2007

Haladás sc

Reggel elmentem tiplit venni a mennyezeti ventillátoros csillárhoz meg a tv-tartó konzolhoz, aztán be a clew-be a céges papirokért, át a dokihoz, időpontra, tehát hozzávetőlegesen fél-háromnegyed óra múlva be is jutottam. Mondta a dokinéni (mert sajnos a kedvenc dokibácsim nyugdíjba ment), hogy kapok egy ötdarabos "reboot" antibobliotékát mert eléggé tüdőgyulladásveszélyes dolgokat fedezett fel a tüdőmön. Aszongya: "van egy kis baj ezzel az antibiotikummal" na mondom mi, három lábam nő? "nem, cask ötezer forintok" ... jee namindegy, ha aszongya én hiszek az orvosoknak. Onnan patika, sorszámtépés, kirohanás mert az orrherpinámra elfelejtettem tanácsot kérni, vissza dokihoz, de doki már zárva, jó, vissza patikába, újabb sorszám, megvannak a cuccok, kilépek a patikából erre eszembe jutott, hogy na a zovirax lemaradt. jee, megint vissza, megint sorszám, ugyanahoz a nőhöz kerültem aki előzőleg is kiszolgált, be is mutatkoztam "Kézcsók! én vagyok a dézsavű!" :) ezen mosolygott. Onnan át Bazsóékhoz beszüretelni a munka gyümölcsét ;). Elköltöttünk egy hihhetetlenül olcsó, de mégis elégséges és finom kaját.
Tovább libbentem az Ostrom kft-be (redikompjútersz) mert ott olcsó a HD501LJ (18400+fa, ha a depon-keresztül rendeled, de elmész érte az üzletükbe). vettem hát, így már érezhetem a "Túl a Terán" feelinget, hiszen az itthoni tárkapacitások összessége immár átlépi a terrabájtot :) (kb 350gigával :D) . Ha már ott voltam vettem egyből egy 4 portos sata kártyát, mert hivatalosan sehol nem lehet kapni, de náluk volt, meg hamár lúd, a szenya HP kap egy DVD íróolvasót, hamár az okos hápésok nem tudtak beletenni még egy nyüves dvd olvasót se, csak CD-T ... namindegy ... így kb 36e-vel könnyebben libbentem tovább haza, mert úgy emlékeztem, hogy a HP-be való sinek amivel a winyókat bele lehet tenni az otthon van. Közben felhívtam mutert és kiderült, hogy otthon is lenne kis móka (egy külsőbelső hőmérő belövése, mert "elfelejtette" a külső egységet érzékelni). 15:00 volt ekkor, eszembe jutott, hogy be kellene ugorni a chs-be, hogy az egyszer ott hallott (valamelyik kiadó pulton egy srác ezen hallgatta a zenét, és akkor bazira megtetszett a hangja) X-230-t megvegyem. Már kb 3 hónapja sóherkodok, hogy nem veszem meg, de most azt mondtam: még haza megyek, és ha fél öt előtt odaérek akkor megveszem. Versenyeztem magammal a vágy és a sóherség :) Hazaértem, pakolgattam, megcsináltam a beállítást, beugrottam Apuhoz egy puszásra, utána tova chs. 16 körül értem oda, úgyhogy mivel a céges papirjaim is nálam voltak, ezért gyorsan be is regisztráltam magam (bár, lehet, hogy nem kellett volna, de mindegy, jobb így), aztán néztem, hogy egyáltalán van-e a hangfalból ... nem volt a polcon ... :( ... franc ... volt egy 5.1-es szett (X-530), de az nem kellett, hiszen nem akarok térhatást meg kb 5e-vel drágább is mint a kitűzött max 10e brutto. Odakullogok a pulthoz, hogy megkérdezzem, esetleg van-e. De nem emlékeztem a számra. Szerencsére volt ott egy prosi és a "segítőkész" ürge odaadta, így meg tudtam nézni. Megvettem. hazahoztam a cuccokat. felhurcibáltam mindent, felfurtam a tv-tartó konzolt, és a végén leültem a gép elé, összeraktam az x-230-at és azóta csak ülök és félig becsukott szemmel élvezem a zenét ... Baromira jól szól ....
Szóval ilyen szép kis mozgalmas napom volt ... mostmár igérem pihenek! :D

2 megjegyzés:

  1. Szasz, az orrodra nem Zovirax kell, hanem speciális orrkrém, mert nem herpeszed van, hanem a sok orrfújástól nőtt a herpeszhez nagyon hasonlító csúfság szegényre.
    Nasale orrkenőcsöt kérj a patikában, szerintem még recept nélkül is lehet kapni. A zovirax ezen nem segit, vagy ha igen, lényegesen több idejű használat után, mint a fent említett krém, ami egyébéntegy mentolhoz hasonló illetú kence, és már egy nap használat után hidd el, imádtad volna, ha nem veszed meg a Zoviraxot kb. 3x-os áron (csak mert elmondásod szerint sóher is vagy). :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, névtelen a hozzászólásod :) ... megjegyzem, mert szinte minden náthás időszakban előjön ez a nyavala .. :)

    VálaszTörlés