kedd, augusztus 07, 2007

Tank iz kaming

Nyo, tegnap röpke hat óra leforgása alatt elindítottuk a hiteligényt. ha minden igaz akkor holnap már át is vehetem a tankot :D (hat óra, de semmi mást nem kell effektíve intéznem, szóval se okmányiroda, se semmi, ha jó lenne az allianz akkor a biztit is megkötnék)
Reggel bementünk a Berda János utcai Magyar autóklub műszaki állomására kilencre. kicsit késtem, mert úgy gondoltam hogy a camponától egy óra elég lesz. 10 percet tévedtem. Szóval be, az immár extulaj ott várt ránk. Anyuval érkeztem, ő lesz az üzembentartó jól. bemegyünk, papírozás. kiderült, hogy muttertól mivel ő az üzembentartó és ezért kezesnek is fel kell venni nem elég a személyije, hanem kell még egy fényképes igazolvány. Készültünk, volt egy lejárt útlevél és egy bkv bérlet. :) sajnos egyik megoldás sem volt megfelelő. na, telefonálgatás babának (hisz baba bébés és a mak(k)-os hitel-t a bb támogassa :D) naszóval telefonálgatás egészen addig az emberig aki ezt az egész hitelt kitalálta(!) a vége az lett, hogy kicsim is kijött oda hozzánk, merthogy felvesszük őt is(!) kezesnek ésakkor kapunk ilyen dolgozói kedvezményt a hitelből (a 13.08-as thm-et így 7.515-re letoltuk). Kriszti is ki volt akadva, hogy erről beszélt már vagy egy hónapja sokmindenkivel odabennt és senki nem említette, hogy lehetséges. mindegy. a lényeg, hogy megvan. A kocsi egyébként miután bementünk elindult egy átvizsgálásra (habár én ezt már a ford autonett-nél megtettem, de akkoris kell a hitelhez), meg egy eredetvizsgára. amíg ezek intéződtek (közel négy órán át) elment a hitelkérelem amit aztán visszaigazoltak, hogy mehet. na akkor jött az adásvételizés és a hitel elindítása.
Hazafelé még beugrottunk kajálni a Mimikri-be (nincs honlapjuk még, legalábbis nem találom, megjelöltek iwiw-en, és bejött a marketing :), főleg hogy pont útba esett) ott kajoltunk egyet ami elég finom volt, viszont nagyjából drága.
E kis kitérő után haza, elindítottam a biztosításos ügyeket, úgyhogy elvileg ma lesz átírva a forgalmi, és holnap mehetek a kocsiért ha folyósítják a hitelt. Phuhh ...
Jahogy és miért tank? :D mert úgy néz ki a gép :D (fotó kaming szún)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése