hétfő, április 16, 2007

Karos széria lakat ossssz

Reggel kincső hív, hogy "beesett a kuplung és eltörött a pedál és nagybajvan" :) .. megnyugtattam, hogy nemígyvan, csak a kuplungbovden szakadt el, relax, megyek, mentek. Gubacsi híd, persze volt forgalom. Nem kicsi, nagy.
Tovavontattam hát, egészen oda ahol úgy tudtam van egy szerelő. (Annó a wartimat ott csinálták meg amikor 26 literes átlagfogyasztást sikerült produkálnom vele és az egydarab félig üzemelő hengerével :D) Hát de nem volt ott ... aztán ott egy biztonsági őrtől megkérdeztem (a biztonság kedvéért höhö), hogy merre van itt szerelő akkor. Mondta, hogy kicsit tovább a soroksárin, és meglesz az az agip kút után. Én agipkútra be (felbontott soroksári úton, nyomoban egy notóriusan követő opelkorzával biztosra mentem csak), a kúton egy meglepően megértő és kedves fiatal (vevőnek tűnő, mégis belsős) ember eligazított, hogy jó helyen vagyok, csak még 50m-t tartsak ki és akkor ott lesz egy kapu ahol lesz egy műhelysor. Kitartottm, kapu lett, bementünk.
Tele a környék autóalkatrészekkel, mondom nagyon nem lőhetünk mellé. Megkérdeztem az első arcot, hogy hol szerelnek itt? Aszongya mennyek tovább, mert a végében esetleg. Jó, továbbmentem, a "végében" egy kedves bajszos dolgosember várt minket, hogy mit akarunk. Mondom szerelőt szeretnék, holvan az. Mondja, hogy az már nincs itt mert bezárta a bazárt, na erre elkeseredtem, és megkérdeztem, hogy "és nem tudtok valakita környéken aki egy kuplungbovdent ki tud cserélni?" ... erre elgondolkozott és aszonta, hogy megoldjuk, vontassam be a parkolóba a kocsit. (látomám, hogy egy karosszérialakatoshoz érkeztünk, ez a későbbiekben fontos lesz ám.) Szóval gondoltam, hogy matematikailag nem tudom bevontatni a kiskocsit oda ahova ő mondta, ígyhát betolom erővel és aggyal. Meg is ragadtam a kocsit a hátsójánál, félig a hátsóüvegre tapadva, és tolom, aztán éreztem, hogy valami fáj a tenyeremen, és akkor jöttem rá, hogy a hátsóablakfűtés bekapcsolva maradt :D .. ááááá ... szal' betoltam. Ránéz a kiskocsira (baloldalon duct-tape-al javított visszapillantó tükör, jobb oldalon a kocsi légellenállási tényezője jobb mert ott nem ütközik bele a menetszél a visszapillantóba, csak a hült helyébe) és megkérdezi: a tükrökkel ne csináljunk valamit? .. mondom, de .. mennyiért? .. aszongya utánakérdez .. mondom jeee ezismeglesz. akkor hamár ittvagyunk akkor mondom nem lehetne, hogy levegyék az ajtókat is (amivel szoptam kb két hetet és nemtudtam beszerelni kincsőmnek az ablakemelőt és a központizárat?) ... aszongya de .. nademondom (jön a furfang!) Mennyiért? ... aszongya nemtudja, mert lehet, hogy csak negyedóra, de lehet hogy három, de nyugodjak meg nem akar kifosztani. Nem voltam nyugodt. Hamárhomár még a szereléshez bedobtam azt, hogy a rükverc lámpa senem megy mert nemjó a kapcsoló benne (a lámpa az jó mert megnéztem). jó azt nem ígéri, de meglátja. holnap délután csörög ha van valami. reménykedünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése