szombat, augusztus 26, 2006

Nyaralásos téma

Na, megjöttünk a kéthetes relaxból ... Kiprószáltuk a bringahordó eszközöt ami nagyon faintosan vitte-hozta a bringákat.
Lennt találkoztunk négernével, merthogy ő ott énekelt Siofokon a LaRita-ban, és meglátogattuk kerékpárral ... úgy indult, hogy csak pár kilométert teszünk meg, de 21 lett belőle, aztán jópár nap "pihi" 8)
Jól felkészülten mentünk a sátrazásra. Vettünk beépített pumpával rendelkező kétszemélyes matracot (a beépített pumpára ofkorsz csak későn jöttünk rá) meg hálózsákokat.
Meg átmentünk tihanyba fel az apátsághoz is biciklivel, jól akartunk geoládázni, de még annyira nem "jó" a geoláda adatbázisom a kisgépen, meg az igo-ban ami van az nem túl jó, szóval végülis nem kerestünk ládát, de ami késik az nemmúlik!, apátságtól visszafelé (a komp felé) az első lejtőn (40-es korlátozás mellett) 48-al megelőztem egy kocsit 8D ... nagyérzés volt ... aztán meg a "nagy lejtőn" 54.5-el mentem a géppel ... Kincsemmel meg az apujának a profi(!) cb-jén tartottuk a kapcsolatot ...
Itt a pinpongtáborzárásnál szokás a forgós pinpongozás egyetlen kikötéssel, bármivel lehet ütni ami nem tűnik pinpongütőnek. Nekem sikerült Catan fedéllel, Asztallappal (segítségemre volt Dave) és PÓTKERÉKKEL (thnx Rodgers) játszanom .... Na a pótkerék egy másik történet 8) ... Change és Rodgers nagy Al-Bundy rajongók, éshát volt ugye az egyik részben, hogy Al verekedett egy régi iskolai vetélytársával Pótkerékkel, éshát volt egy pillanat amikor szurkoltak pótkeréknek kórusban. Namost Ch és Rod meg az asszonynépek amikor én kerültem ütésre, egyszerre kezdték kántálni, hogy "Pótkerék-pótkerék-pótkerék" ... leírhatatlanul jó érzés volt 8) ... így leírva nem nagy szám annak aki nem volt ott 8) ... de jó lesz memoárnak, ha később majd olvasgatom a blogom ...
Na ... szóval a hét elején ugye meglátogattuk Diát aki énekes, és az ő Énekes társa Ákos valami torokrekedtségre panaszkodott, meg Dia is kicsit ... na nekem is begyulladt a torkom (mint rá másfél hétre mikor hazajöttünk, kiderült: vírus).
Aztán (csak hogy megtartsam az időben ide-oda ugrálást), mikor vége volt a tábornak akkor átmentünk Földvárra Oooogiékhoz. Nyaraló, négyesben ... Sikerült megismerkednem Ooogi pasijával Johnny-val, aki jó arc 8) ... Igaz azon a héten csak kétszer sikerült lejutnunk a partra, és csak egyszer sikerült fürdőznünk, de ezt kárpótolandó catanoztunk soxor (4* ebből 3* tengeri utazó) ... jameg Vizipipáltunk ... bár az első alkalom után sajna eltörött a pipa üveg része, de skerült egy citromos flákkonnal megoldani, hogy mégis tudjunk füstölögni 8) ...
Földváron a 71-es (szerintem frissen átalakított) szakaszait sajnos még baromi rosszul ismeri az iGO ezért volt 1-2 kellemetlen pillanat.
Nyo ... a végén hazajöttünk (csütörtökön), ahogy hazaértem már ment is fel a lázam, rubofen, hasmenés, etc, másnap doki, antibiotikum, oszt még egy hét hogy kilábaljak belőle ...
Röviden ennyi ... ha lesz időm (nemlesz) akkor jobban időrendbe szedem 8)