szerda, május 31, 2006

Csoportkép ...

Elgondoltam, hogy milyen jó lenne, ha valami dögös macsós fegyveres genngszteres csoportképet csinálnánk közösen hárman, ha már együtt megyünk lőni, Vlac, Füfü és én. Már a kocsiban éreztem, hogy ez az ötlet csak engem érdekel, aztán csak rábólintottak a srácok, hogy megkérdezzük bennt, hogy lehet-e, és ha lehet akkor csinálunk. Bementünk, megkérdeztem a srácot, hogy lehet-e, ő meg röhögve mondta, hogy peeersze, hát miért nem lehetne. Kikértük a fegyókat, szóltam a srácnak, hogy akkor most kellene, a stukikkal, erre kihozott a rácsok mögül egy bazinagy töltetet (képen: Lac bal kezében) hogy azt is fogjuk meg mert mekkora jóság már, aztán beálltunk, meglett a kép. Azt hiszem látszik rajtam, hogy a kér kedves sporttársam "lelkesedése" mennyire lelkesített engem is. Igen, nem kértem meg a srácot, hogy most csináljunk egyet így, egyet úgy. Mert a két kedves kollegán kívül senkit nem zavart volna, meg imho tök jó lett volna ... dehát ők úgy látszik nem kaphatóak az ilyen jellegű bohóságokra.
Ráadásul Lac mondta, hogy neki most járt le a klubbtagsága, és már lehet, hgoy nem akar jönni, Füfü is mondta, hogy őt se vonza már ez a dolog annyira. Én is így vagyok vele, hogy ami még van a három hónapból amit előre ki kellett fizetni, azt még lejárom oszt viszall .. vagy lehet hogy áttérek az olcsóbb tagságira és csak immelámmal megyek le ... namindegy ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése