szerda, április 05, 2006

Tündér fog

No .. tegnap bementem a fogászomhoz ("mhja, én taníttattam", ahogy mondaná egykori osztálytársam Mikli Laci), és kértem, hogy tegye fel a pontot az i-re, vagyis az immár több mint két hónapja húzódó fogászati "csak bemegyek kontrollra" hercehurcát megkoronázandó tömje be az utolsó negyedben lévő rejtett lyukat. Van még egy fogam ami gyanús, de még "határokon belüli", meg van egy két elszineződés ami szintén majd a féléves kontrolnál fog kiderülni, hogy változik-e vagy senem-e ... megígértem a dokinak (aki - meglepetésemre - ingyen vállalja a kontrolokat), hogy járni fogok rendszeresen vizsgálatra. Hát igen, hozzá akarok is! ... A számla most így néz ki: volt egy húzás négyezerért, volt egy amalgám és hét műanyag tömésem darabja nyolcezerért, vagyis kereken 60ezer forint. Köszi doki! Látjuk még egymást! 8)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése