csütörtök, december 29, 2005

VBCServer02

Csabi ma felíhvott, és közölte, hogy olcsóért van szervergép.
HP ProLiant ML 150 G2.
Felhívtam ismerősöket akik értenek hozzá, és azt mondták, hogy ennyiért bőven megéri amit kapok. 152e áfával együtt. 3 év teljeskörű (igen, kijönnek és a putrimban megcsinálják a gépet wazze 8) ) garanciával, egy giga memóriával, 80g satával.
Elmentünk, megvettük (Csabi is vett egyet), és most itt van a szobámban, kibontottam, összeraktam, várom, hogy szobameleg legyen ... egyenlőre még nem merem tegezni ... Kicsit félek is ... de majd alakul ... 8) nemtom nem lesz-e sok a fogyasztása, nem lesz-e kevés a pci busz, nemtomnemtomnemtom ... viszont így anyunak megvan a gépe ... egyedül a 480W-os táppal és a sata kártyával nemtok sokmindent kezdeni ( bár ide pont be lehet rakni, mert 6 hotswap fiók van, de csak négyhez van vezérlő, nekem meg pont két portos kártyám van 8) ) ... de kell a hely a plusz hálókártyának, a tvtuner kártyának, a hangkártyának ( ami már most látom, hogy nem is lesz jó mert az isa buszos 8/ ), megmég mittomén mi is van a mostani gépben...

1 megjegyzés:

  1. Szeretnék én is hasonló szervert, illetve érdekelnének a tapasztlatok.
    Szeretném elkérni a forrást, ha publikus és megköszönném, ha a bbl@netroller.hu címre kapnék egy mailt ezzel kapcsolatban.
    Üdv
    BBL

    VálaszTörlés