szerda, október 19, 2005

Műtét

Na, megvót, túléltem ... ötből négy. Pont az a négy ami zavart 8) .. az ötödik megmaradt, hogy ne legyek hibátlan 8)
Szóval egyre kaptam érzéstelenítőt a többit csakúgy kisollóval levágták ... tényleg csak kicsit fájt. Viszont isztonyat be voltam parázva már előre, meg alatta, úgyhogy amikor felálltam kérdezte a nő, hogy biztos jól vagyok-e, merthogy hófehér vagyok, és neme akaroke elájulnie ... oszt mondtam, hogy semmigáz, csak a para ...
Ja az előző postban lévő "áptudét" map miszerint hol kell fizetni és hol nem az lószar, mivel ott is kell ahol ezen nincs jelölve ... MENYJENEK A KURVA ANYUJKBA A PARKOLÁSI CÉGEK ... kéremalásan ... ezt alá is írom ... nade már ittvagyok, dolgozok, maeste asztalos meg padlóburkoló, holnap megbeszélés ... hejjjj ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése