vasárnap, augusztus 21, 2005

Faszom ..

Na ... visszajöttünk még tegnap este kb hajnali 2 körül lefeküdtünk ... 7-kor keltem, nyolckor már kinn voltam, kiálltam a kisasszonnyal, kinyitottam, vártam a kömüveshadat ... sehol senki ... ugye telefonja még mindíg nincs a csávónak, pontosabban még mindíg rossz ... na egy kis várakozás után bejöttem, felfeküdtem kedvesem mellé az ágyra és rajzfilmet néztem ... senki nem jön ... lemegyek fél tízkor, hogy felhívjam a kömüvest, hogy mi a pék van már, erre muter mondja, hogy itt volt nemrég, és csak beugrott szólni, hogy nem tudott anyagot venni, és addig nem tudna itt mit csinálni ... NEM A FASZT NEM ... még két helységet kéne leverni kicsit meg egy helységet felhálózni ... Sanyikám, nem leszünk jóban ... Ahoz képest, hogy a múltkor milyen flottul ment minden, ez most gáz ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése