csütörtök, július 21, 2005

Kell

Bandázsszalag (nemaz), Csúszósaru készlet (fogó nélkül lehetőleg réz sarukkal), kőrkivágó.
Tom .. mennyek izébe ... na .. tegnap vótam Baumaxban Praktikerben meg Obiban ... namármost mamég megyek Brikosztórba is. Bandázsszalagról (textil alapú szigetelőszalag, csak úriemberek használják) sehol nem hallottak, volt ahol az eladószemélyzet úgy bólogatott, hogy van sejtése a dologról de mennyek már át egy másik osztályra mert valszeg ott lesz ott meg néztek rám hülyén, hogy mit keresek én ott, mert ők meg nemhallottak róla, szóval nehéz. Találtam két céget ( brivill Bt meg briver Kft). Ők forgalmaznak állítólag. Brivillnél a megadott telefonszám nem elérhető a Briver meg kurvamesszevan. De lehet hogy ők maradnak, hacsak Kruznyák Miki nem ad nekem jobb tippet (mert írtam neki este jól, hogy ők használják láttam az autohifizéshez, és nekem is kell olyan, de sehol nem tartanak, ők honnan szerzik be legyenkedves megmondani) ... naszóval ezvan ...
Csúszósaru készlet az egy helyen volt. A Baumaxban. ezernyócé' Alumínijum, kevés darabbal, meg bónusz fogóval amire nekem baromira nincs szükségem mert avn nekem.
Kőrkivágó meg van 700 ft-ért műanyagos, meg van háromezeré acélos ... az egyik gagyi a másik túl drága ... ehh ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése