csütörtök, február 24, 2005

DynDNS suxx

szóval .. victoare.hu ... x nappal ezelőtt becsatlakoztam a szolgáltatóhoz, és ugyi akkor kaptam egy IP-t. Ez bejegyződött automatikusan a domainomhoz, hiszem ezért jó a dinamikus dns, hogy nem kell hozzá fix ip. Aztán most volt valami gebasz és a gépem már nem csatlakozik a netre. Valami más csóka fellépett a szolgáltatóhoz (mióta én nem vagyok) és azt az IP-t kapta meg amit annó én. Ez is korrekt, hiszen én vágülis most nem használom azt az IP-t. Nade nekik annyit kéne ilyenkor tenni, hogy megnézik, hogy mutat-e erre az IP-re valamilyen dinamikus domain, és ha igen, akkor azt átállítani valami máshova .. pl a szolgáltató oldalára ... vagy ha még "okosabbak" akkor egy olyan oldalra, hogy "A kért cím jelenleg nem elérhető" ... ehh ...
Kiscsajdiszpécser meg aszongya a telefonba: "Ez a dinamikus domain hátránya" ... ja, ha nincs rendesen automatizálva ... 8( ... namindegy ... úgyhogy amíg haza nem érek addig megint nem élnek a cuccaim .. fasza ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése