hétfő, július 26, 2004

Hétvége, balaton, fosamax

Hát hogyis kezdjem ...
Szóval péntek este kopaszra nyírt fejjel elindultunk balatonra, megérkeztünk úgy este 10 felé, akkorra már volt is némi hangulat, úgyhogy leálltam a kocsival, és elkezdtem ésnis piázni .. bár nem nagyon, mert most nem volt olyan hangultom .. két "szmes" palackozott koktélitalt fogyasztottam asszem csak, meg ettünk gulyást ami finom volt, és még ettünk csülkös babot is ... na ezt az utóbbit kellett volna inkább kihagyni ...
Másnap a bab olyat csavart a gyomromon, hogy egy full béltisztuláson mentem keresztül. De nem csak én, hanem szelektíve azok a személyek akik ettek belőle (innen tudtuk, hogy "honnan fúj a szél" ... meg is ihletett engem ez az állapot:

okéoké, ez egy díjnyertes csontritkulás elleni gyógyszer, de akkor is idevág ... Tegnap csülkös bab evés,
Ma kellemetlen hasmenés.
Amikor jön, azt hiszem nincs vége,
Nehezebb lesz így ez a hétvége,
De jönnek tán Juhászék s hozzák már a bogyót
Reméljük ideérnek, mielőtt elöntöm a klotyót.
Zárom hát sorom mert vár rám a part,
Remélem gatyámon nem hagyok .... Emléket

Béla (akiből senki nem nézte volna ki, de ezzel is bizonyította, hogy jók a képességei) ahol voltunk fövenyestől, a nagyobb úton, biciklivel megkerülte a balatont a szembelévő komp-ig, amivel visszajött ... az üszkve 150km, 8h tekerés ... nem lehetett semmi ... Grat Béla!
Vissza a fosamaxhoz: Szóval miután "rendeződtek" az állapotok kidöglöttem a partra és élveztem a szánsájnt. Szegény Kex (Béla kedvese) összevissza aggódott, hogy Béla miért nem válaszol a telefonhívásra, vajon őt is elönttötte-e a híg áldás, így bringázás közben (mint utólag kiredült: elöntötte), meghogy egyáltalán él-e, hale. Mi persze nyugtattuk őt (ahogy jóbarátokhoz illik), miszerint biztos elment csajozni, vagy kocsmázni, vagy elkapták a medvék és megerőszakolták a susnyásban ...
Aztán este mentünk, mert MaciLaci szervezett karaokit egy közeli szórakozóhelyen ... partmellett .. tök jó volt, srácokkal összáltunk frizbizni, szólt a zene ... szóval jóérzés volt ... aztán MaciLacinak kellett tartani a frontot, de mi már nagyon befáradtunk, úgyhogy némi logisztikai trükközéssel mindenki hazajutott ...
Vasárnapra már csak egy kis partmenti automata biliárd jutott, meg két óra tenisz amit meg is érzek ... baromira fájok mindenütt ... 8) ... kb 10 éve fogtam utojára ütőt ... és az a szép az egészben, hogy azon a páján játszottam amin kb 15 évvel ezelőtt is ... 8) ...
Nya, szóval összességében faszántos volt a hétvége, jóléreztem magam .. bár fotózni sajna nem nagyon volt vagy kedv vagy lehetőség, de azért az élmények megmaradnak ... 8)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése